3000+Deel 26
zondag 24 januari 2010 om 21:54
Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.
maandag 25 januari 2010 om 20:20
Hallo Allemaal!!
Ik ben er even en zowaar bijgelezen.
Ik moest zo huilen bij het nummer van Acda&deMunnik
Die kwam wham binnen zeg!
@luna, ik wil ook een hondje!
*note to self; dierenasiel.com*
Wanneer is de 3000+meet? Kinderen in nederland hebben vakantie in de week die je in het land bent!
Dat opent perspectief betreft oppas voor de moeders onder ons, de logeeradressen krijgen het druk.
*oma bellen!*
@Iry
En een collectieve ban op libelle, hilarisch!
Ik ben er even en zowaar bijgelezen.
Ik moest zo huilen bij het nummer van Acda&deMunnik
Die kwam wham binnen zeg!
@luna, ik wil ook een hondje!
*note to self; dierenasiel.com*
Wanneer is de 3000+meet? Kinderen in nederland hebben vakantie in de week die je in het land bent!
Dat opent perspectief betreft oppas voor de moeders onder ons, de logeeradressen krijgen het druk.
*oma bellen!*
@Iry
En een collectieve ban op libelle, hilarisch!
maandag 25 januari 2010 om 20:23
Vanochtend met de Cock en zijn jongste zus naar van Cranenbroek geweest. Zitten we op de terugweg in de auto.. schoonzus achterin. Heeft zij het ineens over een muis.. zegt ze: oh jullie doen het nooit met een muis hé? Jawel zegt de Cock.. ik doe het altijd met een muis.. waarop ik heel serieus vraag met wie hij dat dan wel doet???? Want ik heb een poes.. een merkpoes nog wel!!! (ik bedoelde een raskat )