3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Zo, ik ga nog een keer proberen om een rustig peukie te roken, zonder door de telefoon gestoord te worden
Zal ik doen, hoor, Appel

en nu geef ik mezelf een schop , auw

morgen het sollicitatiegesprek, zit nu al in de zenuwen, weet ook niet wat ik aan moet trekken..

Een kabeltrui?

wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
En even topic-hoppen ondertussen
Doe ik Bianc!

Ben weg nu, tot later!
Spannend Straatje, is dat voor die functie die je heeeeel graag wil?
Doeiii Appeltje, tot vanavond!
En ik ga zo in de winkel aan de slag, er moet nu echt eens iets gaan gebeuren om de boel draaiend te krijgen!!

Even brainstormen met mezelf....

ehhhh....
Een beetje wel, geen archiefwerk geloof ik, wel administratieve werkzaamheden.

Bianca!
- etalage veranderen.

Uitstraling maken van de technische kant, en niet alleen zeepjes. Nieuwe zorghulpmiddelen zijn besteld, komen morgen binnen en daar maak ik 1 hoek voor, met de grote beer die zegt dat de wandbeugels met zuignappen Beresterk zijn

Daarnaast een A3 maken met gegevens over onderhoudscontracten voor cv-ketels.

Daarnaast een A3 maken met gegevens over vervangen cv-ketel.

En daar tussendoor wat gezellige dingetjes, accessoires en zeepjes (maar heeeul weinig!)
Klinkt leuk Straat, en ik elk geval door jouzelf uitgekozen dus je hoeft niet naar een fabriek van 's morgens vroeg tot 's avonds
En verder...

een map maken met overzichtelijk erin wat we nou precies allemaal kunnen betekenen. Mooie map met gelamineerde A4-tjes en korte teksten met wat plaatjes.
En verder..

Website opzetten en uit laten werken door de bovenbuurman (= eigenaar van het pand, heeft een reclamebureau en heeft aangeboden om de website te maken )
Maar website opzetten hoeft niet perse vandaag. Vandaag moeten de dingen die gelijk zichtbaar zijn.

Hmmm nog een peukie dan maar
Oja... bureau in de winkel inrichten met alle zeep-maak-spullen, waar bedrijvigheid is komen mensen op af denk ik dan maar!
Wow,Bianca, dat is véél.....

Ga maar gauw aan de slag, moet ik ook doen...........

allemaal
Lijkt me zo leuk om te doen, zeep maken. En het zal dan ook wel erg lekker ruiken
Ik ben dol op de geur van zeep, ouderwetse zeep.

Niet die fruitgeurtjes, die vind ik vies, zit tegenwoordig ook in shampoo en sommige deo's bah
Mijn favoriet is nog altijd Zwitsal, daar heb ik dan ook de zeep en shampoo van
oh
Hallo iedereen!
Haaai Ibi!! Hoe is het vandaag?
Had een mail gestuurd dat ik graag me in wilde schrijven bij een ander uitzendbureau voor erbij.

Belde ze me net op. Eigenlijk nemen ze geen nieuwe mensen meer aan maar ze hebben mij cv bekeken en het resultaat is dat ik morgen om 15.00 mag komen!

Goed geregeld.

Zag ook nog een hele leuke vacature waar ik zit te twijfelen om te reageren. Ben ik al toe aan een vaste baan en al de sollicitatie stress? Moet er nog even over nadenken. Je kan tot 10 feb. schrijven.
Ben stikzenuwachtig voor vanmiddag. Verder ben ik net pas wakker geworden. Heb nog lekker liggen slapen op de bank gelukkig.
Vanmiddag heb je gesprek bij de Rabo toch? Hoe laat?

En die vacature, daar zou ik dan nog even een paar dagen over nadenken, als je toch tot 10 febr de tijd hebt. Eerst het gedoe van de hypotheek maar geregeld hebben, en dan pas weer een volgende stap.
Om 15.00 moeten we er zijn. Is ongeveer 20 min. rijden. Ons kennende vertrekken we dus om 2 uur

Ja je hebt gelijk ik denk er eerst nog even over na. Het heeft nu geen haast.

Die lijst die jij plaatste ga je dat allemaal vandaag doen of ik de toekomst? Want dat is wel heel veel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven