Overig

alle pijlers

Overig

alle pijlers 

3000+Deel 26

zondag 24 januari 2010 om 21:54

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:
1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!
5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering
(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Veel plezier weer 3000plusserts.

dinsdag 26 januari 2010 om 19:13

quote:floor72 schreef op 26 januari 2010 @ 18:55:
IBI en nu? Wat een gedoe zeg...!
We moeten eerst ons krediet in gaan lossen dus moet ik geld gaan ronsselen vanavond. Dat krijgt dat persoon dan over 2 maanden weer terug. Daarnaast moeten we een 2de hypotheek aanvragen later via een leensite.
Ben zenuwachtig om mensen te gaan bellen om geld te vragen. Gaat best om grote bedragen.
                    IBI en nu? Wat een gedoe zeg...!
We moeten eerst ons krediet in gaan lossen dus moet ik geld gaan ronsselen vanavond. Dat krijgt dat persoon dan over 2 maanden weer terug. Daarnaast moeten we een 2de hypotheek aanvragen later via een leensite.
Ben zenuwachtig om mensen te gaan bellen om geld te vragen. Gaat best om grote bedragen.

dinsdag 26 januari 2010 om 19:14

dinsdag 26 januari 2010 om 19:58

Haaai lieve meisjes
Straatje... succes met je knopen. Misschien kun je even bij Libelle vragen hoe het precies moet
Choco en geniet van je wierookje
Jacky... zeepworkshops geef ik al. Er is wel veel animo voor in de zin dat er vaak informatie over wordt gevraagd maar ik heb nog maar 3 x daadwerkelijk een workshop gegeven. Ik kan er wel weer wat meer mee gaan adverteren om het weer onder de aandacht te brengen. Thanxxxx voor met meedenken als je nog meer ideeen te binnen schieten dan hoor ik het heeeel graag
                    Straatje... succes met je knopen. Misschien kun je even bij Libelle vragen hoe het precies moet
Choco en geniet van je wierookje
Jacky... zeepworkshops geef ik al. Er is wel veel animo voor in de zin dat er vaak informatie over wordt gevraagd maar ik heb nog maar 3 x daadwerkelijk een workshop gegeven. Ik kan er wel weer wat meer mee gaan adverteren om het weer onder de aandacht te brengen. Thanxxxx voor met meedenken als je nog meer ideeen te binnen schieten dan hoor ik het heeeel graag

dinsdag 26 januari 2010 om 20:01

Zo... we hebben weer 2 parkeerplaatsen vol gezet voor het grof vuil... pfffffffffffff en ik was zooo boos 
Eerst komt zoon de winkel in en vroeg mijn sleutels, ging thuis kijken of de post (een armband had ie besteld) er al was.
Die was er niet, hij komt terug met het briefje van Selectvracht, of ik even wilde bellen of ze nog in de buurt waren.
Ik gebeld, ze waren niet in de buurt maar komen hem morgen in de winkel afleveren.
Toen begon hij te zeuren over zn computer die niet werkt.
Toen ging hij zeuren waarom hij mee moest helpen met het grof vuil van oma.
Toen werd ik boos en heb ik gezegd dat ie niet zo ongelooflijk moet brommen omdat ik daar compleet depri van wordt en toen liep hij boos naar huis.
... let op.. wordt vervolgd... ik lees straks wel bij...
                    Eerst komt zoon de winkel in en vroeg mijn sleutels, ging thuis kijken of de post (een armband had ie besteld) er al was.
Die was er niet, hij komt terug met het briefje van Selectvracht, of ik even wilde bellen of ze nog in de buurt waren.
Ik gebeld, ze waren niet in de buurt maar komen hem morgen in de winkel afleveren.
Toen begon hij te zeuren over zn computer die niet werkt.
Toen ging hij zeuren waarom hij mee moest helpen met het grof vuil van oma.
Toen werd ik boos en heb ik gezegd dat ie niet zo ongelooflijk moet brommen omdat ik daar compleet depri van wordt en toen liep hij boos naar huis.
... let op.. wordt vervolgd... ik lees straks wel bij...

dinsdag 26 januari 2010 om 20:02

Toen belde ik mn ex (die had ook aangeboden om te helpen als het nodig was) of hij mee wilde helpen sjouwen omdat Bianco nog geen kopje koffie kan optillen vanwege een ontsteking in zn schouder.
Ex zou komen had ie s middags al gezegd, maar toen ik hem belde zat nog bij zn zus en wist niet hoe laat en óf hij wel zou komen.
Dus ik had geen vervoer, Bianco was nog bij een klant. Dus ik wil mn zoon bellen om te vragen hoe laat de bus naar oma gaat .... neemt ie niet op
Toen dacht ik.. ik sluit de winkel af, ga naar huis, zoon ophalen en dan naar mamshuis. Heeft zoonlief de sleutels niet teruggegeven waardoor ik de winkel niet af kon sluiten!!!!
                    Ex zou komen had ie s middags al gezegd, maar toen ik hem belde zat nog bij zn zus en wist niet hoe laat en óf hij wel zou komen.
Dus ik had geen vervoer, Bianco was nog bij een klant. Dus ik wil mn zoon bellen om te vragen hoe laat de bus naar oma gaat .... neemt ie niet op
Toen dacht ik.. ik sluit de winkel af, ga naar huis, zoon ophalen en dan naar mamshuis. Heeft zoonlief de sleutels niet teruggegeven waardoor ik de winkel niet af kon sluiten!!!!