3000+Deel 26

24-01-2010 21:54 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren

Iedereen is hier van harte welkom en alle onderwerpen zijn bespreekbaar. We houden niet van regels, maar hebben wel vijf punten waarop gelet dient te worden:

1. Quoten van gevoelige, persoonlijke informatie wordt niet getolereerd (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt niet geknuffeld, ook niet als scherts!

5. Hengelen is toegestaan mits wordt voldaan aan specifieke voorwaarden, op te vragen tijdens de algemene ledenvergadering

(In optie punt 6: De nachtploeg wordt eerder naar bed gestuurd)

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.

Veel plezier weer 3000plusserts.
Hee Ibi wat sneu zeg.. pff dat helpt je nu natuurlijk niet echt.

Je hebt natuurlijk geen vaste baan en daarom tellen ze jouw inkomsten nu niet mee.
Ik ben spuugberoerd. Hoort dit bij het alles accepteren en een plekje geven? Damn zeg wat voel

ik me waardeloos. Zou pannekoeken eten, dat eten we nooit had er zin in maar als ik eraan denk. Blegh.
Hee Choco meisje of dat erbij hoort weet ik niet
Dat ben ik niet hoor Jack das mijn Halloweeavatar nog.... geen foto van mij op de hyves

En gewoon druk met huishouden ,voorbereidingen disney, mounteverwash, vanavond een themaavond van het GOB en zeer binnenkort mijn evc (soort examen) waar ik veel voor wil lezen, dat dus.
Denk dat alle spanning er nu uit komt. Werk is afgesloten he. Bah, verrot zeg. Wil niet eens uit bed.
Choco, vrijwel alle emoties kunnen langs gaan komen. Ik was aan het begin ook echt fysiek niet in orde.
choco wat vervelend zeg, Kan je ook geen antwoord geven, maar zou het me wel kunnen voorstellen dat je maag er van overstuur raakt.
Wat is fysiek ook alweer? Ben het ff kwijt
Zus wat een leuk vooruitzicht om naar Disney te gaan!
Lichamelijk choco zeg maar
Ik ga jullie even verlaten, moet nog wat boodschappen doen.

tot straks!
quote:zusenzo schreef op 26 januari 2010 @ 18:39:

Dat ben ik niet hoor Jack das mijn Halloweeavatar nog.... geen foto van mij op de hyves

Oh ja Disney dat is al best snel he.. maar heel leuk!! Geniet ervan Zus!
Ga me zo uit bed slepen, kop thee zetten en temperaturen. Djiez. En mn benen doen pijn van die val. Verrekte rotsneeuw!
Heb echt een enorme knoop in mijn nek. Krijg hem zelf niet weggemasseerd.
Tot straks Friezje
Oh ja ieb dat klopt wel ja. En er zit toch een huilbui te wachten van binnen, laat hem strals pas toe
Ik denk dat het heel goed is Choco om je uit bed te slepen als je kunt. Steek lekker een kaarsje aan.. is ook gezellig voor je vriend.
quote:stratego schreef op 26 januari 2010 @ 18:33:

Lunaan, ik denk maar gewoon een maillot met rokje en een trui o en laarzen ook maar.

of panty, kokerrokje met een glimblouse Wel je flirtrokje dan he.
Choco je bent gevallen en je bent misselijk?

Hoe ben je gevallen?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Even een hele dikke voor Choco
Lunaan, goed idee, ik trek gewoon mijn flirtskirt aan
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Vriend heb ik weg gestuurd, is bij zijn ouders om te eten. Dus gezellig word het hier niet haha!
Ik heb de neuroloog weer moeten bellen. Als zij bepaalde codes en benamingen op de verwijsbrief zet dan heb ik recht op drie maanden Cesartherapie.. ben benieuwd of dat in één keer goed kan gaan.
Choco toch niet op je hoofd gevallen? Of met je hoofd ergens tegenaan?
Gewoon uitgegleden door die sneeuw. Op knieen en handen en vloekend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven