3000+ deel 29!
zondag 31 januari 2010 om 23:26
Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)
Wij raken nooit uitgepraat!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.
5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.
7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.
8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!
Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!
Geschiedenis 3000+
Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
maandag 1 februari 2010 om 21:52
Floor, soms is het juist goed om juist geen knuffels te geven. Soms is een schop onder iemands kont heel fijn op dat moment. Dus gewoon zeggen wat je denkt!!
Maar ik begrijp je wel hoor, ik heb er soms ook moeite mee om advies en knuffels en troostende woorden te blijven geven. Terwijl ik diep in mn hart... nee niet diep in mn hart, gewoon aan mn oppervlakte ook vaak denk: Kom op zeg!!
Net als jij heb ik ook geen keus en zal ik ook gewoon mn bed uit moeten, hoe kut ik me ook voel. Want ook hier: geen werk = geen geld. Bovendien zou Bianco me er wel uitschoppen, tenzij ik minsten 40 graden koorts en/of 2 gebroken benen heb
Gewoon - en dat meen ik - echt reageren met wat er in je opkomt!!
Maar ik begrijp je wel hoor, ik heb er soms ook moeite mee om advies en knuffels en troostende woorden te blijven geven. Terwijl ik diep in mn hart... nee niet diep in mn hart, gewoon aan mn oppervlakte ook vaak denk: Kom op zeg!!
Net als jij heb ik ook geen keus en zal ik ook gewoon mn bed uit moeten, hoe kut ik me ook voel. Want ook hier: geen werk = geen geld. Bovendien zou Bianco me er wel uitschoppen, tenzij ik minsten 40 graden koorts en/of 2 gebroken benen heb
Gewoon - en dat meen ik - echt reageren met wat er in je opkomt!!
maandag 1 februari 2010 om 21:56
quote:Sgaapie schreef op 01 februari 2010 @ 21:53:
Bianc zelfs met 40 graden koorts gewoon werken. Ik moet hier voor de boterhammetjes op tafel zorgen dus veel keuze is er niet dan.
Ik heb nog nooit 40 graden koorts gehad, dus ik stel mezelf dan voor ijlend en rillend. Maar ach... paracetamolletjes doen ook een hoop, en als ik daarmee dan toch aan de slag zou kunnen, dan zou ik dat zeker doen
Bianco heeft ooit met zn arm in het gips een muur op staan metselen. Ik heb hem overigens lekker laten tobben want hij had zn hand gebroken omdat ie heeeeel hard op mijn toetsenbord sloeg omdat ik een flat voor mezelf ging zoeken. Ik weet niet eens meer waarom maar ik weet wel dat we allebei teveel gezopen hadden
Bianc zelfs met 40 graden koorts gewoon werken. Ik moet hier voor de boterhammetjes op tafel zorgen dus veel keuze is er niet dan.
Ik heb nog nooit 40 graden koorts gehad, dus ik stel mezelf dan voor ijlend en rillend. Maar ach... paracetamolletjes doen ook een hoop, en als ik daarmee dan toch aan de slag zou kunnen, dan zou ik dat zeker doen
Bianco heeft ooit met zn arm in het gips een muur op staan metselen. Ik heb hem overigens lekker laten tobben want hij had zn hand gebroken omdat ie heeeeel hard op mijn toetsenbord sloeg omdat ik een flat voor mezelf ging zoeken. Ik weet niet eens meer waarom maar ik weet wel dat we allebei teveel gezopen hadden