3000+ deel 29!

31-01-2010 23:26 3022 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny wordt helegaar niet geknuffeld.

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg tenzij ongewenst gehengeld en/of geknuffeld. In dat geval wordt er voor tequila gezorgd door de dagploeg.

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Geschiedenis 3000+

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:floor72 schreef op 03 februari 2010 @ 09:00:

[...]

Dat neem ik me ook iedere dag voor en voordat ik de trap af ben is die missie meestal al mislukt!

Je probeert het daar gaat het toch om
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 03 februari 2010 @ 09:01:

[...]

Je probeert het daar gaat het toch om

Waar een wil is, is een weg!
Sgaapie, ik ben verre van tactisch dus dan heb ik meestal direct bonje (niet dat ik het laat vanwege dat hoor, maak van je hart vooral geen moordkuil)
Tot later en fijne dag allemaal!
*hijg hijg*

Zo... nu eerst een bakkie en een peukie (die ik moest gaan kopen omdat ik in mn haast alles thuis had laten liggen!)

En dan ga ik aan de slag!! Ik zet gewoon mn youtube afspeellijst op, daar word ik vanzelf actief van!

Want eigenlijk, bedacht ik me in die 2 minuten dat ik naar de winkel liep, heeft Bianco wel gelijk (ssssst!!!!) ik ben moe en lang niet zo makkelijk en meegaand als normaal, en nu moet hij daar ineens rekening mee houden. Getver... straks moet ik nog sorry gaan zeggen ook! Maar ik heb wel 10 uren geslapen dankzij de trammelant!
Hey Juffie jij hier?

Fijne dag allemaal!

Ik moet in één keer denken aan het telefoongesprek dat ik gister had met No, onder het mom van praat me ff bij;

Dat ging ongeveer zo;

'En toen riep Stra 3000 Hellllllp! En toen gingen we naar Libelle, naar censuur. Maar we mogen van Naomi geen Labielo's meer zeggen, dus we zeggen nu Drakenvlieg of Waterjuffer. Maar goed, we waren dus op Libelle, op Censuur, iets met Wilders en gratis taxi's. En toen riep zus iets met neuken en spinnewebben. En toen kwamen Bi en Appel en Helahola en nog een paar en er was ook iets met netkousen dus, en Stra die druk is met AW. En toen kwam HPL en die kreeg een ban. En die kwam weer op Viva en toen kreeg ze een permaban!

Sabbie?'
Hela, je mot wat als je geen les kunt geven door de cito Mooi excuus vond ik zo haha

Alles bon met jou meid?

Bianca, Phileine zei uiteindelijk ook Sorry
Floor hoezo vage telefoongesprekken. (doe No de volgende keer de groetjes van me )
Heb ik dat?!
Haha..... en No snapt het ook nog.

Werper zit erbij, hoort het aan en trekt alleen zo nu en dan een wenkbrauw op!

quote:Ananya schreef op 03 februari 2010 @ 09:12:

Bianca, Phileine zei uiteindelijk ook Sorry

Ja maar Phileine is niet met Bianco getrouwd, anders zou ze het ook wel snel afleren!! Bianco ziet 'sorry' namelijk als een vrijbrief om vooral zo door te gaan

Maargoed, mn boosheid is weg... balen, want ik word daar altijd zo lekker actief van.

Ik ga even kijken of ik me nog ergens anders boos om kan maken vandaag

Hahaha Floor.. ik zie helemaal voor me hoe dat gesprek tussen jou en No ging, en vooral hoe Werper er bij zit, aanhoort, zn hoofd schudt en verder zapt
Als je het aan een buitenstaander uit moet leggen wat hier gebeurt?

Het is bijna een topic waard!
Goeiemorgen!

Heerlijk geslapen, in mijn dromen afgemaakt wat gisteravond begonnen is dus glimlachend wakker.

Van dat fijne humeur is nu weinig meer over want bij het afrekenen van de boodschappen zei de pin: geen saldo, betaal anders

Nu dus spaarekening wat afgeslankt en mag ik weer naar de winkel toekloten met een peuter die niet lopen wil.

Eerst koffie en een peuk en dan maar weer de weg op.
En nu pak ik net een versgekochte snack-a-jack, zie ik dat ze tot 16-01-10 houdbaar zijn

Het is niet mijn geluksdag volgens mij....
bed in kruipen en dekbed over je kop heen trekken bam!

(moet denken nu aan gesprek van gisteren en nog geen espritrekening betaald )
Goeie tip Ananya maar gaat niet, ben aan het werk.
Ik zie nu ook al waarom de pot leeg was: er is twee keer spaargeld overgeschreven deze maand!

En dat icm twee nieuwe brillen, uit eten met 8 personen en de belastingen dan is het vrij logisch dat het op is....

*belt bank*
en zo komt het toch nog goed
TIP VAN DE DAG!

Geef een baby nooit een chocoladekoekje!
Goedemorgen
quote:floor72 schreef op 03 februari 2010 @ 09:47:

TIP VAN DE DAG!

Geef een baby nooit een chocoladekoekje!
Peet!

Heb net meer dan een uur zitten bijlezen, het koste me moeite, merk ook dat ik erg voorover richting beeldscherm zit.

Zou ik dan? écht? een.........? Neee toch?

Niet een bril toch? Ik ben nog héél jong enzo!!!!!!!!!!!!!!!!

Floor

Fijn je te zien!
things to do today:

Administratie (Lees, post opruimen)

Bankzaken uitzoeken (lees overzicht maken)

Stofzuigen

Reageren op een huis (lees;als er een huis bij zit)

Was opvouwen (lees mount everest)

Boodschapen doen

Wensen vandaag:

boek lezen

middagdutje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven