3000+ deel 31 alweer!

07-02-2010 08:04 3013 berichten

Woordzoeker 3000plussers (met dank aan Boogje)

Wij raken nooit uitgepraat!

Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Minny

5. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

6. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

7. Nieuwelingen melden zich bij Sgaapie van Sgaapi Ava Design® voor een avatOr.

8. Tab Tab Enter forumt een stuk sneller!

Donaties voor het gebruik van TabTabEnter dienen gedaan te worden op giro 2255225 tnv Bianca40. Zij behartigd de pot die we leeg gaan zuipen op de 3000+ meet!

Op 14 Oktober 2009 opende Floor een topic voor de grap. Ze kon niet weten dat het topic uit zou groeien tot een topic vol met sterke, lieve en grappige dames (en zelfs een aantal heren) die elkaar enorm veel steun, afleiding en ja, zelfs liefde zouden geven.
Alle reacties Link kopieren
Ow en appel, als je daar dan weer op klikt, dan komen de vensters weer precies zo terug als ze stonden.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Gelukkig Noanne dat dit eigenlijk allemaal zo goed is gegaan want het was natuurlijk voor jullie alledrie een heel rare gewaarwording. Ze waren daar natuurlijk ook niet geheel vreemd. Maar leuk dat ze je geholpen hebben met het herinrichten. Dus ze drinken nog wel chocolademelk met speculaasjes bij je
No, een PABO diploma stelt niet zoveel voor. Daarna begint het pas.... Als ik terugdenk aan m'n eerste jar voor de klas

Maar nogmaals dank, ik kan er wel wat mee. Nu nog 6 weken lang 4 uur per week ermee vullen..... haha.

Ik kom er wel uit hoor, was gewoon in een luie bui! Voel bijna de forumpolitie op m'n hielen 'doe je eigen huiswerk!!!'
Af en toe een huppeltje op de plaats is ook ok
quote:Jackyr schreef op 07 februari 2010 @ 19:08:

[...]

Snap jij ze wel??? Ik dus écht niet!!Ja, word er vaak van beschuldigd dak ook wel een vent lijk.;-)
@Bloem, een harnas weegt zo tussen de 30 en 40 kilo. Hier heb je mooie plaatjes: harnas
quote:noanne schreef op 07 februari 2010 @ 19:11:

helemaal rechtsonderin je scherm, naast de tijd en datum, zit een knop, daarop klikken.Thnx! Heb me rot gezocht!
haha, jacky!
quote:noanne schreef op 07 februari 2010 @ 19:12:

Ow en appel, als je daar dan weer op klikt, dan komen de vensters weer precies zo terug als ze stonden.Dat heb ik gemerkt ja!
quote:mamalief schreef op 07 februari 2010 @ 19:14:

[...]

Ja, word er vaak van beschuldigd dak ook wel een vent lijk.;-) oh dat zal het um wel zijn dan hahahaha
Man wil pannenkoeken dus.
No, je bent een schat!
quote:Bloempje13 schreef op 07 februari 2010 @ 19:14:

haha, jacky!
Oooh ja Jack, was vanmiddag in de stad en moest aan De Cok denken toen ik superhandige tabletten voor de frituurpan kocht.
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:15:

Man wil pannenkoeken dus.Door jou gebakken? Of duikt hij de keuken in?
@Bloem, dan zou ik ook aandacht besteden aan die arme monniken en hun monnikkenwerk: Het overschrijven van de Bijbel/andere boeken.

Werkvorm: Zelf een pagina schrijven. Kind 1 schrijft over en geeft het overgeschrevene door aan kind 2 enz. Dan na de ochtend kijken wat er nog over is van t origineel.
Goeienavond Op een ander topic zeiden forummers dat ik gerust bij een kletstopic 'binnen kon vallen' en zo eens kijken of ik het wat vind en of ik ergens blijf plakken. Ik lees al heel lang mee (niet per se bij alle praattopics hoor) en ik vind het zo bijzonder om te zien dat er echte vriendschappen zijn ontstaan. Dat maakt ook wel dat ik het eng vind om zomaar binnen te komen hier.

Maar goed, hoi dus. Ik ben Saskia411, 41 jaar en ga een aantal van dit soort topics af om sfeer te proeven
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:15:

Man wil pannenkoeken dus.Succes dan!
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:16:

Oooh ja Jack, was vanmiddag in de stad en moest aan De Cok denken toen ik superhandige tabletten voor de frituurpan kocht. laat maar eens weten of ze helpen? De Cock heeft vrijdag de pan schoongemaakt
Welkom Saskia aangenaam ik ben Jacky
quote:Jackyr schreef op 07 februari 2010 @ 19:16:

[...]

Door jou gebakken? Of duikt hij de keuken in?Wij hebben hier de ouderwetse rolverdeling.
*pakt haar kant en klare pannenkoeken uit de vriezer, stapt wederom in de auto en crosst naar Moos*
Hallo Saskia, welkom hiero
Oh Saskia.. na drie postings ben je lid hè
Leuk Noanne!

Hoi Saskia, welkom!
quote:mocy schreef op 07 februari 2010 @ 19:18:

[...]

Wij hebben hier de ouderwetse rolverdeling. wij niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven