3000+ deel 37 alweer!

26-02-2010 23:05 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren

14 oktober is achteraf een historische dag geweest Op die dag besloot Floor dat ze 1 x een topic wilde met 3000 postings.

Het resultaat? Vandaag wordt deel 36 geopend van een topic dat uitgegroeid is tot een verzameling maffe, leuke, lieve mensen die lief en leed met elkaar delen en waar iedereen welkom is.

Regels? Een paar maar:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).

2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen

5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!

6. Minny wordt niet geknuffeld

Schrijf mee als je wilt, maar onthoud:

DIT TOPIC IS VERSLAVEND!
Oh Almost, wil je mijn Quote weghalen uit je post?

daar heb ik wat uit ge-edit (gevoelige info)

thanks
Moos, je bent wel snel met wissen! Had je post nog niet eens gelezen (zo langzaam als ik typ soms)
Doe ik iry!
Amost ik begrijp wat je bedoelt. ''Koketteren'' is misschien het juiste woord? Ben ik ook vaak van beticht. Zo van ''jij hebt altijd aandacht van mannen, mensen vinden je spontaan, dus wat nou onzeker?''.

Kan wel zo zijn, maar ik voelde het nooit zo. Kan nu pas een compliment op een normale manier accepteren, door ''dank je'' te zeggen en niet met allerlei vage dingen te antwoorden. En dat is (eigenlijk) veel te laat.
quote:almosthappy schreef op 27 februari 2010 @ 03:57:

Moos, je bent wel snel met wissen! Had je post nog niet eens gelezen (zo langzaam als ik typ soms) Zo snel als de brandweer (ongeduldig type).
Moos, het is mij irl ook niet aan te zien de onzekerheid (kennelijk), kan ook heel spontaan zijn, best een vlotte babbel.

Maar in mij giert een orkaan van onzekerheid ik ben goed in maskeren, kan sterk overkomen maar ik stop al mijn onzekerheid in verkeerd gedrag zeg maar(eetstoornis) en stik van de psyschische stoornissen, die tover ik niet uit mijn hoge hoed voor de lol.

Maar ik begrijp wel dat buitenstaanders op het verkeerde been gezet kunnen worden, immers what you see, is niet what you get bij mij.

Wat vooraf en achteraf en in mij afspeelt, dat krijgt men niet mee.
Moos; koketteren is misschien wel het juiste woord.

Zal in ieder geval niet meer snel oordelen over koketteren, er kan een ander verhaal achter zitten.

Als ik iemand zie die er goed uitziet/leuk of spontaan is etc. komt het niet meteen in me op dat die persoon dat zelf niet zo ziet.

Ken het zelf wel hoor; kom redelijk nogal zelfverzekerd over. Mensen denken al snel dat je dan niemand nodig hebt of zelfs geen gevoel hebt.
Zo herkenbaar Iry. Behalve dat (excessief) eetgedrag dan, maar ik drink soms weer teveel (alleen). Komt op hetzelfde neer in feite.

Ik werk, ik zorg, ik ben sociaal, ik zie er verzorgd uit, heb mijn zaken (redelijk) goed op de rit, men vindt mij verstandig. Maar omg wat twijfel ik, voel me onzeker, te min, te moeilijk, tekort schieten.
Precies Almost. Mocy weet het wel. Huh wat dan???? Help/
Ook een herkenbaar gegeven Almost, terwijl ook jij graag eens zou willen leunen.

Vaak is het lastig de juiste signalen af te geven ,of...anderen eens door de signalen heen opmerken dat er ook weleens wat anders onder kan zitten.

De ontvanger en de zender zullen hier in ontwikkeld moeten zijn om het juiste uit te wisselen /dan wel te ontvangen, dat is best een kunst
Klinkt het stom om te zeggen dat ik niet alleen zelfverzekerd overkom, maar het ook wel ben?

(oke, met af en toe een dip op z'n tijd )
quote:iry schreef op 27 februari 2010 @ 04:06:

Moos, het is mij irl ook niet aan te zien de onzekerheid (kennelijk), kan ook heel spontaan zijn, best een vlotte babbel.

Wat vooraf en achteraf en in mij afspeelt, dat krijgt men niet mee.Ik zag ooit eens bij zo'n programma van ''next top models'' of zo, loop alsof je aan een touwtje omhoog getrokken wordt. Dus dat doe ik sindsdien. Kom je heel zeker over, terwijl ik dat absoluut niet ben.
iry, klopt wel wat je zegt. Vind het wel moeilijk aan te geven wanneer het even wat minder gaat (daar is het forum weer geschikt voor )

Ben wel op het punt dat ik er gewoon naar vraag op mijn eigen onhandige manier. (Bij vrienden dan he, anders hou ik liever de schijn op )
quote:almosthappy schreef op 27 februari 2010 @ 04:15:

Klinkt het stom om te zeggen dat ik niet alleen zelfverzekerd overkom, maar het ook wel ben?

(oke, met af en toe een dip op z'n tijd )Heerlijk almost. En houden zo. Dat scheelt zoveel.
Of... het komt misschien omdat ik zo krampachtig de touwtjes in eigen handen houdt in veel dingen(enkel vriend mag wat touwtjes hebben)

Dat komt best zeker over wellicht in omgang. Maar feitelijk is het omdat jaren ik geen controle had en daardoor juist nu het op veel dingen niet kan loslaten, dan breekt de paniek uit.
Weet ik. Het heeft me van heel veel ellende gered.

Geeft me lucht. En dat andere mensen me soms niet moeten, so be it. Ik vertouw op mezelf. En dat geeft een fijn gevoel.
Herkenbaar van dat controle iry.

En ook van dat geen controle hebben gehad; verneukeratief is dat.
Helemaal niet stom almost!, juist fijn.

Vriend hier is ook zo zeker/lekker onbevangen en positief, ben stikjaloers ,hahaha

Nee, ik trek mij daar juist aan op
Dat is het zeker Almost, al leer ik nu weer meer wat relaxter te worden mede door vriend is dat deze jaren weer wat meer aan het lukken, maar eerst was het vreselijk erg.

En nog, maar het gaat ietsje beter.

In control zijn is echt mijn hou vast.
.
quote:iry schreef op 27 februari 2010 @ 04:23:

Helemaal niet stom almost!, juist fijn.

Vriend hier is ook zo zeker/lekker onbevangen en positief, ben stikjaloers ,hahaha

Nee, ik trek mij daar juist aan op De mijne is ook zo Iry. Altijd rationeel, weet precies wat hij wel en niet wil. Fijn, maar met een gevoelsmens als ik botst dat ook wel hoor.
.
Pfff....laatste sigaret en dan echt naar bed, hopelijk gaat het slapen nu lukken.

Al is dit een mooi gesprek
Ik moet ook zo slapen. Wel fijn, zo even kletsen met jullie.
Rook ik er ook nog één en ga ik ook. Alhoewel, ijshockey... Pff die OS (ga het missen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven