3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 13:55
quote:zusenzo schreef op 08 maart 2010 @ 13:53:
Waarom kijk je niet bij een gastouder bij jullie in de buurt, daar kan je vaak wel uitlopen qua tijd.
Je haalt me de woorden uit de mond 't toetsenbord Zus.
Zijn ook veel BSO's met langere openingstijden, zitten die niet toevallig in jouw buurt Freak?
Lijkt me zo zonde om een baan alleen daarom te laten schieten.
Of ben je stiekum redenen aan het verzinnen om een eventuele afwijzing te verzachten?
Waarom kijk je niet bij een gastouder bij jullie in de buurt, daar kan je vaak wel uitlopen qua tijd.
Je haalt me de woorden uit de mond 't toetsenbord Zus.
Zijn ook veel BSO's met langere openingstijden, zitten die niet toevallig in jouw buurt Freak?
Lijkt me zo zonde om een baan alleen daarom te laten schieten.
Of ben je stiekum redenen aan het verzinnen om een eventuele afwijzing te verzachten?
maandag 8 maart 2010 om 14:03
Ik weet het nog niet Zus.
Ik ben op dit moment zo vreselijk op dat ik even rust wil vandaar even tijdelijk wat minder.
En dus puzzelen hoeveel minder ik op lange termijn kan, finacieel gezien om de tijd en rust te krijgen die ik nodig heb voor mijn eigen kinderen, huis, mezelf en later misschien een eventuele studie om later als ik groot ben wat anders te kunnen doen.
Maar nu eerst rust en orde.
Ik ben op dit moment zo vreselijk op dat ik even rust wil vandaar even tijdelijk wat minder.
En dus puzzelen hoeveel minder ik op lange termijn kan, finacieel gezien om de tijd en rust te krijgen die ik nodig heb voor mijn eigen kinderen, huis, mezelf en later misschien een eventuele studie om later als ik groot ben wat anders te kunnen doen.
Maar nu eerst rust en orde.
maandag 8 maart 2010 om 14:04
Ik zou er persoonlijk ook niet om staan te springen een baan te hebben waarbij mijn kind tot na 18.00 opvang nodig heeft en dat 4 dagen in de week.
Als je geen andere keuze hebt zal je daar in moeten berusten.
Maar als Freak die wel heeft (financieel en ze heeft de tijd om een andere optie te vinden ) dan begrijp ik heel goed dat je daar niet wild van wordt nee.
En je probeert te zoeken naar een betere optie in het belang van je kind, waarbij rust en tijd als prioriteit staat.
Als je geen andere keuze hebt zal je daar in moeten berusten.
Maar als Freak die wel heeft (financieel en ze heeft de tijd om een andere optie te vinden ) dan begrijp ik heel goed dat je daar niet wild van wordt nee.
En je probeert te zoeken naar een betere optie in het belang van je kind, waarbij rust en tijd als prioriteit staat.
maandag 8 maart 2010 om 14:13
Iry als ik gewoon lekker in m'n velletje zat had ik die veranderingen met een schouderophalen geaccepteerd hoor maar nu komt het nog even bovenop een toch al hoge bult ellende en nét op het moment dat ik twijfel over wat ik wil dus daarom is het lastig accepteren.
Je hele huis aanpassen voor werk waarover je twijfelt of je het nog (lang) wilt blijven doen doe je niet zomaar even.
Buiten dat...ben gewoon óp nu, veranderingen en nieuwe regels of niet.
Je hele huis aanpassen voor werk waarover je twijfelt of je het nog (lang) wilt blijven doen doe je niet zomaar even.
Buiten dat...ben gewoon óp nu, veranderingen en nieuwe regels of niet.
maandag 8 maart 2010 om 14:18
Maar bij mij hangt nu het traphekje Jeeh... en voor de rest heb ik begrepen van andere GO dat de GGD meer kijkt naar wat je weet over het GOB zijn pedagogische visie en of je het protocol van kindermishandeling weet ed dan dat ze naar je huis kijken.
Maar ik moet nog dus je hoort het wel, tussen nu en twee weken heeft het GOB gezegd komen ze langs
Maar ik moet nog dus je hoort het wel, tussen nu en twee weken heeft het GOB gezegd komen ze langs
maandag 8 maart 2010 om 14:20
quote:rosanna08 schreef op 08 maart 2010 @ 09:05:
heel goed Bam!
mijn taken voor vandaag:
- ontbijten
- alle administratie verzamelen en in doos doen (uitzoeken komt later) en pud papier verzamelen
- hoek naast bank opruimen
- kattenbakken verschonen
- tafels opruimen
- alles afnemen
- vegen
ik is klaaaaaaaar en ik heb weer een woonkamer
heel goed Bam!
mijn taken voor vandaag:
- ontbijten
- alle administratie verzamelen en in doos doen (uitzoeken komt later) en pud papier verzamelen
- hoek naast bank opruimen
- kattenbakken verschonen
- tafels opruimen
- alles afnemen
- vegen
ik is klaaaaaaaar en ik heb weer een woonkamer
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 8 maart 2010 om 14:24
maandag 8 maart 2010 om 14:27