3000+ deel 39
zaterdag 6 maart 2010 om 20:13
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
*wist zweet van voorhoofd*
anoniem_19631 wijzigde dit bericht op 06-03-2010 20:20
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
Reden: TO staat niet in voor verslavingen, afkickverschijnselen, het verwaarlozen van IRL's en aanverwante...
% gewijzigd
maandag 8 maart 2010 om 18:54
hey hallo Ik ben dus LLLman als in BAMmetje ja..berucht en weet ik wat allemaal nog meer...
das ook 1 van de redenen dat ik me heb aangemeld om mij (proberen tenminste) enigszins te weren tegen de overigens zeer positieve opmerkingen van BAM ik zoek hier een beetje vermaak en heb al een hoop leuke mensen ontmoet dus gaat goed
leuk jullie dus te ontmoeten
das ook 1 van de redenen dat ik me heb aangemeld om mij (proberen tenminste) enigszins te weren tegen de overigens zeer positieve opmerkingen van BAM ik zoek hier een beetje vermaak en heb al een hoop leuke mensen ontmoet dus gaat goed
leuk jullie dus te ontmoeten
...een snackje op zn tijd maakt niet dik
maandag 8 maart 2010 om 18:57
das nou jammer friez ik heb de woonkamer op het westen dus savonds zelfs zon tot aan de bank..heerlijk terras aan de oost en westkant en uitzicht tot aan de waddenzee dus goed genoeg voor mij.
anders kom je hier maar langs na half 5 en geniet hier vant zonnetje
maandag 8 maart 2010 om 18:59
quote:mocy schreef op 08 maart 2010 @ 18:28:
Ik ben ook aan het koken: broccoli (bah) met kaassaus (mmm), aardappels (bah) en slavink (mwah).Koken wat je niet lekker vind??????? das tegen al mijn principes. Wie het niet lust maakt het maar zelf ..... (misschien dat ik daarom single ben)
Ik ben ook aan het koken: broccoli (bah) met kaassaus (mmm), aardappels (bah) en slavink (mwah).Koken wat je niet lekker vind??????? das tegen al mijn principes. Wie het niet lust maakt het maar zelf ..... (misschien dat ik daarom single ben)
Heb ik dat?!
maandag 8 maart 2010 om 19:04
quote:LLLman schreef op 08 maart 2010 @ 18:57:
das nou jammer friez ik heb de woonkamer op het westen dus savonds zelfs zon tot aan de bank..heerlijk terras aan de oost en westkant en uitzicht tot aan de waddenzee dus goed genoeg voor mij.
Ik zit op het zuiden met mijn tuin en terras, dus is op zich goed. Maar moet later in de tijd zijn.
Uitzicht op waddenzee klinkt goed!
Ik zit op het zuiden met mijn tuin en terras, dus is op zich goed. Maar moet later in de tijd zijn.
maandag 8 maart 2010 om 19:06
quote:friezinnetje schreef op 08 maart 2010 @ 19:04:
[...]
hoho heb niet gezegd hoe ver weg !!! zie net de zeedijk en havens
[...]
hoho heb niet gezegd hoe ver weg !!! zie net de zeedijk en havens
maandag 8 maart 2010 om 19:07
quote:Sgaapie schreef op 08 maart 2010 @ 18:59:
[...]
Koken wat je niet lekker vind??????? das tegen al mijn principes. Wie het niet lust maakt het maar zelf ..... (misschien dat ik daarom single ben)
Hier precies hetzelfde. Ik kook geen dingen die ik niet lekker vind. Daar geef ik geen milimeter op toe. Als ik aan het fornuis sta, bepaal ik wat er gegeten wordt. En ik houd van lékker eten. Toevallig.
Moet ik me al zorgen maken om mijn huwelijk?
[...]
Koken wat je niet lekker vind??????? das tegen al mijn principes. Wie het niet lust maakt het maar zelf ..... (misschien dat ik daarom single ben)
Hier precies hetzelfde. Ik kook geen dingen die ik niet lekker vind. Daar geef ik geen milimeter op toe. Als ik aan het fornuis sta, bepaal ik wat er gegeten wordt. En ik houd van lékker eten. Toevallig.
Moet ik me al zorgen maken om mijn huwelijk?
maandag 8 maart 2010 om 19:16