3000+ deel 40!
woensdag 10 maart 2010 om 12:05
14 oktober, een gedenkwaardige dag. De dag waarop de verslaving der verslavingen ontstond. Kon je al niet van het forum wegblijven? Blijf dan hier WEG. Maar als je het wel vermakelijk vindt allemaal, kus dan Floor haar voeten uit dankbaarheid voor het beginnen van de 3000-cyclus. We zijn bij deel 39 intussen en we zijn er nog lang niet klaar mee! Voel je welkom om de volgende 3000 posts te vullen met lief, leed, lach, traan... eigenlijk gewoon met alles wat je maar kwijt wilt. Iedereen mag meedoen, maar denk erom: na 3 posts hoor je erbij!
Regels? 3 maar:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed.
woensdag 10 maart 2010 om 12:09
woensdag 10 maart 2010 om 12:18
quote:rosanna08 schreef op 10 maart 2010 @ 12:11:
pfff Appeltje, das een behoorlijke tijd die er tussen zit Ja! Das echt te lang.. merk dat ik het echt mis nu en met heel veel dingetjes en grotere dingen worstel de ik nu niet kwijt kan. Of wel kwijt kan, maar niet bij een professional die er met me naar kan kijken en kijken hoe ik het aan moet pakken.
pfff Appeltje, das een behoorlijke tijd die er tussen zit Ja! Das echt te lang.. merk dat ik het echt mis nu en met heel veel dingetjes en grotere dingen worstel de ik nu niet kwijt kan. Of wel kwijt kan, maar niet bij een professional die er met me naar kan kijken en kijken hoe ik het aan moet pakken.
woensdag 10 maart 2010 om 12:23