3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
vrijdag 9 april 2010 om 21:25
vrijdag 9 april 2010 om 21:33
quote:zusenzo schreef op 09 april 2010 @ 21:26:
HIer op school 1 moeder die nu al een half jaar luizen heeft......
Lieve help
Een moeder hier in de buurt liet de kinderen ook met luis rond lopen, het zoontje had op een gegeven moment reuzenneten ( of gewoon klitten) in zijn haar, brrr
HIer op school 1 moeder die nu al een half jaar luizen heeft......
Lieve help
Een moeder hier in de buurt liet de kinderen ook met luis rond lopen, het zoontje had op een gegeven moment reuzenneten ( of gewoon klitten) in zijn haar, brrr
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 9 april 2010 om 21:40
En moeders, daar komt ie dan, DE tip tegen luis!!
Men neme een kind met luis, een pot groene zeep, een vuilniszak en knijpers.
Men smeert het hele koppie van het kind onder, teveel dan goed is zou je denken, echt heel veel gewoon! Knoop er een vuilniszak omheen en zet die vast met knijpers (of een handdoek, of weet ik veel,m leef je uit). Zorg dat het luchtdicht is afgesloten en laat het zielige kind er 6 uur mee voor lul lopen. (Ik deed 8 uur, just to be safe). Dan zet men het kind onder de douche, verwijdert men de vuilniszak en lach je keihard je kind uit want dat haar is toch goor!!
Wassen met afwasmiddel, creme erin en huppakee: kind is luis EN neetvrij!
Elke dag kammen is wel een fijn idee en kun je best doen maar gegarandeerd, luis en neetvrij!!
Tried it myself a lot
Men neme een kind met luis, een pot groene zeep, een vuilniszak en knijpers.
Men smeert het hele koppie van het kind onder, teveel dan goed is zou je denken, echt heel veel gewoon! Knoop er een vuilniszak omheen en zet die vast met knijpers (of een handdoek, of weet ik veel,m leef je uit). Zorg dat het luchtdicht is afgesloten en laat het zielige kind er 6 uur mee voor lul lopen. (Ik deed 8 uur, just to be safe). Dan zet men het kind onder de douche, verwijdert men de vuilniszak en lach je keihard je kind uit want dat haar is toch goor!!
Wassen met afwasmiddel, creme erin en huppakee: kind is luis EN neetvrij!
Elke dag kammen is wel een fijn idee en kun je best doen maar gegarandeerd, luis en neetvrij!!
Tried it myself a lot