3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
vrijdag 9 april 2010 om 23:21
vrijdag 9 april 2010 om 23:28
Schoonmoeder verzamelt geen kranten, maar wel veel troep in de trant van: dat komt uit nog wel eens van pas....... En ja hoor dat komt het nooit Dus de hele zolder, 2 slaapkamers en alle kasten liggen vol met zooi. Oh hemel als zij ooit gaat verhuizen of overlijdt dan moet er heel wat uitgezocht worden, want belangrijke dingen liggen er gewoon doorheen
vrijdag 9 april 2010 om 23:30
vrijdag 9 april 2010 om 23:30
quote:Caylinn schreef op 09 april 2010 @ 23:28:
Schoonmoeder verzamelt geen kranten, maar wel veel troep in de trant van: dat komt uit nog wel eens van pas....... En ja hoor dat komt het nooit Dus de hele zolder, 2 slaapkamers en alle kasten liggen vol met zooi. Oh hemel als zij ooit gaat verhuizen of overlijdt dan moet er heel wat uitgezocht worden, want belangrijke dingen liggen er gewoon doorheen
Hee hallo Cay
Dat doet mijn moeder ook nog es, naast al die kranten.....
Hee hallo Cay
Dat doet mijn moeder ook nog es, naast al die kranten.....
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
vrijdag 9 april 2010 om 23:33
quote:floor72 schreef op 09 april 2010 @ 23:30:
[...]
Nee, daar komt ie niet mee weg, want hij spaart/verzamelt ook alles van zijn land van herkomst, boeken, typemachines en nog meer troep.
Oh dus die zooi bij jullie thuis komt niet doordat jij altijd zit te forummen ipv aan het huishouden bent?
(Ja, ik ben bekend met de term projectie danku.)
[...]
Nee, daar komt ie niet mee weg, want hij spaart/verzamelt ook alles van zijn land van herkomst, boeken, typemachines en nog meer troep.
Oh dus die zooi bij jullie thuis komt niet doordat jij altijd zit te forummen ipv aan het huishouden bent?
(Ja, ik ben bekend met de term projectie danku.)
vrijdag 9 april 2010 om 23:34
quote:stratego schreef op 09 april 2010 @ 23:28:
Ik weet er alles van Floor, laat hem al die kranten maar op een microchip zetten, scheelt weer in ruimte
Jij snapt het net zo min als ik dus! Ik vroeg kun je niet gewoon alleen de voorpagina bewaren?
Maarre....
Dan is het niet meer ECHT. Je MOET echt een krant bewaren van 11 september, de dood van Wolkers, de dood van Jackson.
Ik weet er alles van Floor, laat hem al die kranten maar op een microchip zetten, scheelt weer in ruimte
Jij snapt het net zo min als ik dus! Ik vroeg kun je niet gewoon alleen de voorpagina bewaren?
Maarre....
Dan is het niet meer ECHT. Je MOET echt een krant bewaren van 11 september, de dood van Wolkers, de dood van Jackson.
vrijdag 9 april 2010 om 23:34