3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
zaterdag 10 april 2010 om 00:48
quote:floor72 schreef op 10 april 2010 @ 00:45:
Ben juist even zo blij dat ik even geen man om heen heb die (met gevaar voor eigen leven) zijn oudpapierverzameling verdedigt.Maak hem anders bang met het feit dat al die kranten erg brandbaar zijn en dat mede daardoor de brandverzekering waarschijnlijk duurder gaat worden, als er een inspecteur komt
Ben juist even zo blij dat ik even geen man om heen heb die (met gevaar voor eigen leven) zijn oudpapierverzameling verdedigt.Maak hem anders bang met het feit dat al die kranten erg brandbaar zijn en dat mede daardoor de brandverzekering waarschijnlijk duurder gaat worden, als er een inspecteur komt
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 10 april 2010 om 00:50
zaterdag 10 april 2010 om 00:54
quote:mamalief schreef op 10 april 2010 @ 00:50:
Wil ie het ook weten Cay?
Hmm ja dat weet ik dan weer niet.
Man kan er hier niet tegen als ik de woorden zeg, maar wil wel graag 'weten' dat ik van hem hou. Dus door een knuffel ofzo, alleen zeggen geeft hem, met dank aan zijn jeugd, een vervelende bijsmaak.
Ik vermoed alleen dat je hier niet op doelt?
Wil ie het ook weten Cay?
Man kan er hier niet tegen als ik de woorden zeg, maar wil wel graag 'weten' dat ik van hem hou. Dus door een knuffel ofzo, alleen zeggen geeft hem, met dank aan zijn jeugd, een vervelende bijsmaak.
zaterdag 10 april 2010 om 00:55
Ok, nog een sigaret, heb hier toch een vol pakje liggen en dan ga ik echt,,,,o ja,,vuur,,,,waarom is roken soms zo ingewikkeld...
Hebben jullie ook zo'n hekel aan die kinderproofaanstekers?
Vreselijke dingen vind ik het. Aanstekers horen sowieso buiten het bereik van kinderen te liggen.
Vreselijke dingen vind ik het. Aanstekers horen sowieso buiten het bereik van kinderen te liggen.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
zaterdag 10 april 2010 om 00:56
quote:stratego schreef op 10 april 2010 @ 00:50:
[...]
Ik heb wel eens een telefoon gekregen van een ex,
Een telefoon snap ik want dat heb je nodig om elkaar te bellen maar een wc-bril.....wat moet ik me daar bij voorstellen?
behalve dat ie nu niet meer bang voor schade hoeft te zijn wegens neerstortende brillen en kleppen.
ik vat um!
[...]
Ik heb wel eens een telefoon gekregen van een ex,
Een telefoon snap ik want dat heb je nodig om elkaar te bellen maar een wc-bril.....wat moet ik me daar bij voorstellen?
behalve dat ie nu niet meer bang voor schade hoeft te zijn wegens neerstortende brillen en kleppen.
ik vat um!
zaterdag 10 april 2010 om 00:57
quote:Caylinn schreef op 10 april 2010 @ 00:54:
[...]
Klinkt wel bekend eigenlijk.
*verwijst naar topic op rellaassies*
[...]
Klinkt wel bekend eigenlijk.
*verwijst naar topic op rellaassies*
zaterdag 10 april 2010 om 01:01
quote:stratego schreef op 10 april 2010 @ 00:55:
Ok, nog een sigaret, heb hier toch een vol pakje liggen en dan ga ik echt,,,,o ja,,vuur,,,,waarom is roken soms zo ingewikkeld...
Screw them! Dacht dat ik de enige was met mijn kennelijk slappe vingertjes.
(Sorry, breek even in, kan nog niet slapen.)
Screw them! Dacht dat ik de enige was met mijn kennelijk slappe vingertjes.
(Sorry, breek even in, kan nog niet slapen.)
zaterdag 10 april 2010 om 01:02
zaterdag 10 april 2010 om 01:04