3000+ deel 45
zondag 4 april 2010 om 01:52
Het 3000+ topic!
sinds 14 oktober 2009
Wees welkom en kom binnen.
Dit topic is er voor iedereen!!
We kletsen hier over alles wat ons bezighoudt of wat ons juist niet bezighoudt
Lief, leed, lach en traan, het mag allemaal. Je kunt hier de hele dag je stekels verhaal kwijt, of je komt slechts af en toe. Is allemaal oké.
Drie berichtjes plaatsen,dan hoor je erbij
Er zijn drie regels waar we ons aan houden:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, elk leed is leed
Veel plezier maar weer!
dinsdag 6 april 2010 om 00:36
Ik wil ook geen tuintje op mijn buik. Alleen t idee al.
Wat stom dat zijn ouders dat niet respecteren.
Stel me dat nu ff voor, ouders plantjes gezet, BAM komt langs, zij de dag erna weer, plantjes weg. En t dan nog niet snappen. GRRRR
Wat stom dat zijn ouders dat niet respecteren.
Stel me dat nu ff voor, ouders plantjes gezet, BAM komt langs, zij de dag erna weer, plantjes weg. En t dan nog niet snappen. GRRRR
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 6 april 2010 om 00:39
@BAM, niks toch? Sommige mensen hebben een dekplaat voor hun kop.
@Iry, fijn Maakte me echt een btje zorgen over je.
@Min, ik twijfel keer op keer. Alles is geregeld en eigenlijk ook nooit meer gewijzigd tot het moment waarop de vraag komt: vuur of aarde. En ik blijf twijfelen.
@Iry, fijn Maakte me echt een btje zorgen over je.
@Min, ik twijfel keer op keer. Alles is geregeld en eigenlijk ook nooit meer gewijzigd tot het moment waarop de vraag komt: vuur of aarde. En ik blijf twijfelen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
dinsdag 6 april 2010 om 00:40
dinsdag 6 april 2010 om 00:47
Weet je wat ik nou zo klote vind aan dat alles willen vastleggen van te voren?
Dat ik nu wel liedjes kan uitzoeken die heel erg achzozielig zijn maar dat ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat er mensen echt zo zitten als ik ga op mijn meiden na dan.
Als ik daarover nadenk heb ik de neiging om een paar enorm lullige lollige nummers uit te zoeken
Dat ik nu wel liedjes kan uitzoeken die heel erg achzozielig zijn maar dat ik me eigenlijk niet voor kan stellen dat er mensen echt zo zitten als ik ga op mijn meiden na dan.
Als ik daarover nadenk heb ik de neiging om een paar enorm lullige lollige nummers uit te zoeken