3000+ deel 49

01-05-2010 22:33 3022 berichten
Alle reacties Link kopieren

Het 3000+ topic! bestaat sinds 14 oktober 2009.

Welkom.

Sommige mensen vinden ons eng. En dat zijn we ook, maar als je toch durft om mee te schrijven, dan ben je welkom. Pas wel op, na drie berichten lijven we je in.

Eigenlijk zijn we helemaal niet eng, we zijn stiekem watjes.

Er zijn twee regels waar we ons aan houden:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Respecteer elkaar - al kun je hier soms wel een schop(je) de goede richting in krijgen.
Er zijn momenten waar je intens van geniet, tel die momenten en je leeft!
Daar ging het ook helemaal niet over volgens mij.
quote:zusenzo schreef op 03 mei 2010 @ 12:49:

Ik heb er niet om gevraagd hoe jij dat doet BAM.

Nee maar ik legde uit waarom ik even offline was en daar reageerde jij op.

Weet je, we snappen elkaar schijnbaar ff niet dus ik ga mijn huis even poetsen voordat een kapot snappertje zorgt voor ruzie en ellende hier.

Ja, lekker makkelijk zeker weer he?

Ik noem het verstandig.
Ik kon er vannacht al geen touw aan vast knopen, En nu nog steeds niet.

Bam sorry dat ik de verkeerde uitspraak opgepikt had.

Iedereen komt en gaat hier zoals het hem en haar het beste uitkomt. Als iemand iets wil overleggen-uitleggen/bespreken een discussie hebben blijft hij of zij. Heb je er geen zin in dan ga je iets anders doen. Ik neem aan dat hier niet verplicht is je te melden en deel te nemen aan discussies......... Soms wil je gewoon je mening kwijt en is dat helemaal niet open voor discussie.

Zus trek het je niet te zeer aan, zover ik het heb gelezen ging het niet over jou of jouw reacties.
Heb ik dat?!
Een goedemiddag vanuit een dramatisch, droevig, druilerig en druipnat Drenthe.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Op het moment dat je een verwijtende toon in je posting legt, dan opent dat automatisch discussie. Lijkt mij een logisch gevolg.
quote:tbl1966 schreef op 03 mei 2010 @ 12:52:

Een goedemiddag vanuit een dramatisch, droevig, druilerig en druipnat Drenthe. Hier is het niet veel beter
Geef elkaar allemaal even wat ruimte zeg, zo dicht op elkaar huid hoeven we toch niet te zitten. Niemand is perfect ook niet op een forum.

*Volgens mij snap ik precies wat Floor met de post bedoelde en misschien deel ik het gevoel achter haar post wel, maar ik vul dat in zonder dat ik weet wat Floor bedoelde*
Heb ik dat?!
Op het moment dat je een verwijtende toon in een neutrale posting leest lijkt het mij dat je een andere bril moet opzetten.
Er is een verschil tussen ruimte geven en iemand tegen je aan laten pissen zonder dat je opspringt en diegene vraagt waar hij/zij mee bezig denkt te zijn.
Eens met Sgaap.

Met beide postings.
Tx Sgaap maar dat idee heb ik dus niet, ik neem aan dat als het niet om mij ging dat BAM dat zou kunnen beamen.

Nee, hoor BAM ik vind het best verstandig, maar vind het gewoon erg jammer, nogmaals, ik kan het immer goed met jou vinden en nu heb ik schijnbaar iets gedaan.
Brrr, gezellig hier. Ik ga de kachel maar eens aanzetten, kijken of ik de kou uit de lucht kan krijgen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik vind het jammer dat de zon weg is, het leek zoveel belovend de afgelopen week... Misschien maar de bioscoop induiken vanavond, want binnen is er toch niks leuks te doen
Zus behalve mijn postings verkeerd opvatten heb je niks verkeerds gedaan!

*gaat op zoek naar een partij nieuwe snappertjes voor heel 3000*
quote:minny schreef op 03 mei 2010 @ 12:54:

[...]

Hier is het niet veel beter Maar.... ik ben met vakantie en dan wil ik mooi weer hebben
Ik heb de discussie alleen maar zijdelings gevolgd eerlijk gezegd, maar ik zag iemand die even uit d'r panty schoot en allemaal mensen die vervolgens over elkaar heen buitelden om te roepen dat dat niet mocht, dat er een excuus was, dat het juist wel mocht, dat ze weg moest gaan of dat ze geen punt had of whatever.

Nou ja, kan gebeuren en zo lang mijn naam daar niet expliciet bij staat, zal het wel niet over mij gaan, denk ik dan. In dat kader zou ik het me dus ook echt maar gewoon niet aantrekken, Zus.

Verder lijkt het me verstandig als er ergernissen zijn, om die óf naast je neer te leggen (en dan ook ècht ), óf om die gewoon even -adem in adem uit- rustig aan te kaarten. (En dat laatste mag van mij gerust met wat humor of een kleine twist. )

Dat waren mijn twee centen. Niet gehinderd overigens door enige kennis van zaken, want het ging me gister veel te snel hier en ik was druk met andere dingen. Leg het dus gerust naast je neer allemaal (of geef er een leuke twist aan, net waar je zin in hebt. ).
Ok had dat dan eerder gezegd

Ligt dus aan mijn state of mind.
gezelligheid kent geen tijd...

middag...

wat een flutweer again... en ik wilde nog wel sportief gaan doen... wat jammer dat ik nu toch het grootste deel van de dag onder mn dekentje ga doorbrengen...
Hier staat gewoon de fokking kachel aan
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 12:54:

Geef elkaar allemaal even wat ruimte zeg, zo dicht op elkaar huid hoeven we toch niet te zitten. Niemand is perfect ook niet op een forum.

Dat dus, helemaal mee eens. (Nou ja, behalve dat ik natuurlijk wél perfect ben. )
quote:tbl1966 schreef op 03 mei 2010 @ 13:00:

[...]

Maar.... ik ben met vakantie en dan wil ik mooi weer hebben Dan had je dat vantevoren moeten bestellen TBL, nu is het helaas te laat
Kijk allemaal maar eens naar de hartverwarmende reacties die Floor krijgt op haar post van 19,43 gister. Floor staat voor iedereen klaar en iedereen mag op haar leunen en steunen en ze helpt iedereen. Maar als ze post dat de grens van haar rek is bereikt dan reageert er bijna niemand. Ik kan me zo voorstellen dat dat niet leuk is en dat je dan misschien iets minder genuanceerd post.

Als iemand tegen je aan zeikt kun je 2 dingen doen, schoppen of even een stap opzij doen. Het is altijd een keuze hoe je op iets reageert.
Heb ik dat?!
btw ik ga nu iedereen serieus nemen als er geen achter staat, althans wel proberen, ok?
Zus, je laat het hoor mij te serieus te nemen, ben je betoeterd zeg
Heb ik dat?!
quote:Sgaapie schreef op 03 mei 2010 @ 13:03:

Als iemand tegen je aan zeikt kun je 2 dingen doen, schoppen of even een stap opzij doen. Het is altijd een keuze hoe je op iets reageert.

Als je begrip hebt voor de instinctmatige reflex van de één... zou het dan niet net zo eerlijk zijn om eveneens begrip op te brengen voor de instinctmatige reflex van de ander?

Zomaar een vraagje hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven