3000+ DEEL 50!
woensdag 5 mei 2010 om 00:37
Een geintje op 14 oktober 2009 is volledig uit de hand gelopen!
Lief, leed, verdriet, ergernis, zo nu en dan een 'bekijk het maar, ik kom hier nooit meer terug!', maar vooral heel veel lol is hier gedeeld.
Laten we koesteren wat hier bestaat!
Dank allen: voor de lach, de traan, het luisterend oor en het inzicht op zijn tijd.
zondag 9 mei 2010 om 21:14
Was ff aan het lezen!
SP we hebben een goed draaiboek, samen opgesteld met ceremoniemeester.
Sauna is geen optie, zou niet weten met wie. Vriend wil niet en ga niet alleen. Heb wel een week van te voren een uitgebreide lichaamsbehandeling geboekt! Heerlijk!
Net de financien op een rijtje gezet, we komen precies uit! Dat is dus een zorg minder
Zo dat was mn egopost. Ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed. Trusten all en tot morgen!
SP we hebben een goed draaiboek, samen opgesteld met ceremoniemeester.
Sauna is geen optie, zou niet weten met wie. Vriend wil niet en ga niet alleen. Heb wel een week van te voren een uitgebreide lichaamsbehandeling geboekt! Heerlijk!
Net de financien op een rijtje gezet, we komen precies uit! Dat is dus een zorg minder
Zo dat was mn egopost. Ik ga nog ff tv kijken en dan naar bed. Trusten all en tot morgen!
zondag 9 mei 2010 om 22:30
Weltrusten Choco, Bloem en Friezz en BAM 
Eigenlijk heb ik weinig te typen, het is weer eventjes wennen om internet binnen bereik te hebben.
Ik google vanalles af wat ik had willen googlen toen ik geen internet voor handen had
Zit iedereen van hier nu op daar: MSN?
Eigenlijk heb ik weinig te typen, het is weer eventjes wennen om internet binnen bereik te hebben.
Ik google vanalles af wat ik had willen googlen toen ik geen internet voor handen had
Zit iedereen van hier nu op daar: MSN?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.