3000+ deel 53!

29-05-2010 15:09 3009 berichten

Deel 53 alweer!

Waar we veel lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Alle reacties Link kopieren
Hallo binnekomerTs!

Lekker Boarder! lijkt me ook wel wat
Man komt net thuis met een Gouden ijsje voor mij!
Oooooh ik wil ook een gouden ijsje. Die zijn lekker
was ik weer, boodschappen gedaan en opgeruimd. Vaatwasser draait. Verse rabarber van tuin van pa en ma gehaald. Ga ik zo nog even klaarmaken.

Verder alles klaar voor vandaag. Dus tv aan, forum er bij en laat maar komen die avond.

Voor allemaal!
Dank je Pop.

Ben dol op ijs
Pff ik ben op zoek naar een goed boek, iemand een tip?
Wat voor soort boek zoek je?
Ik ben toch maar met mijn laptop, naar binnen gegaan. Het werd me wat fris buiten.
haha een Goed boek, zoeentje die je niet weg kan leggen, het liefst een recente.

en het liefst geen chick-lit
staat best een koud windje he CN
Kom je al een beetje tot rust CN?
quote:poppedotje schreef op 02 juni 2010 @ 20:41:

haha een Goed boek, zoeentje die je niet weg kan leggen, het liefst een recente.

en het liefst geen chick-litDe laatste Donald Duck
quote:boarder schreef op 02 juni 2010 @ 20:44:

[...]

De laatste Donald Duck we hebben toevallig pas ons abonnement opgezegd
Kijk daar gaat het al mis. Nu ben je dus opzoek naar een geod boek.

Ik ben trouwens nog steeds bezig met "de eenzaamheid van de priemgetallen" vind het een goed boek alleen moet weer even tijd om te lezen krijgen. Wie weet zaterdag
Die heb ik nog niet gelezen Boarder, hoor er verschillende dingen over dus ik twijfel nog

Ik hoor wel veel goede dingen over de Wallander serie, weet alleen niet of het wel mijn ding is
Weer thuus!

Zijn ze lief geweest?

zou voor het eerst zijn
Ik heb niks van hun aanwezigheid gemerkt Bam!
Nee geen wonder Pop. Ze waren veel te druk bezig met tante IBI pesten. Poeh BAM ik doe het niet meer hoor. Wat een druktemakers heb je toch.
Ik keek net even op de site van ons buurtcentrum. Gewoon omdat ik hier nog maar net woon en ik dacht laat ik eens kijken.

Zie ik direct dat ze mensen zoeken voor het buurttheater. Voor 11 juni aanmelden en in augustus beginnen de repetities. En als ik ergens van houd is het wel van toneelspelen. En het is nog gratis ook. Ik ga me morgen direct aanmelden! Ben helemaal happy.
Haai.

He IBI wat leuk!
ja he. Heb er nu al zin in.
Sorry Ieb!

En wat leuk dat je een nieuwe hobby hebt gevonden daar, meteen een opening om nieuwe mensen in de buurt te leren kennen.

Ik zit boordevol ideeën na de vergadering en zit te popelen om met de leuke meester de nieuwe lay-out te gaan stoeien maar moet wachten tot meester thuis is want die moet nog van alles doormailen.

En mezelf kennende....tegen de tijd dat het binnen is heb ik al geen zin meer
Ik heb het boek "The Help" in 4 dagen uitgelezen, zo goed. Gaat over de zwarte werksters/nannies van blanke vrouwen gedurende de jaren 60, in Mississippi. Vanuit het oogpunt van 2 zwarte vrouwen en 1 blanke, die laatste schrijft een boek over hun. Het is fictief maar gebaseerd op persoonlijke beleving van de schrijfster, die de blanke dochter was in zo'n situatie. Heel apart...
Wallander is Top pop.. echt geloof me

En boarder Doorzetten .... meer dan de moeite waard

niet alles terug gelezen maar mmm als het over boeken gaat
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven