3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:23
Freak, wanneer krijg je uitslag over het gesprek? (zal heel hard voor je duimen)
Voor de rest
Vannacht hier weer een rel buiten, zelfs een bejaard echtpaar stond buiten.
Niet meer normaal en de veroorzaker van het hele verhaal heeft een kind wat erin werd betrokken.
Ik weet niet of ik nu wel of niet het AMK moet bellen, het is niet de eerste keer dat er van die heftige dingen daar gebeuren.
Het kind is ook niet naar school.....alweer....
Fiets van mijn dochter, een kinderfiets notabene, is ook vernield enkele onderdelen zijn echt tot moes getrapt.
Politie heb ik wel al gebeld.
Wat zal ik blij zijn als ik uit deze buurt weg ben.
Al met al heb ik ook erg weinig slaap gehad, maar omdat ik zo boos ben, ben ik klaarwakker.
Voor de rest
Vannacht hier weer een rel buiten, zelfs een bejaard echtpaar stond buiten.
Niet meer normaal en de veroorzaker van het hele verhaal heeft een kind wat erin werd betrokken.
Ik weet niet of ik nu wel of niet het AMK moet bellen, het is niet de eerste keer dat er van die heftige dingen daar gebeuren.
Het kind is ook niet naar school.....alweer....
Fiets van mijn dochter, een kinderfiets notabene, is ook vernield enkele onderdelen zijn echt tot moes getrapt.
Politie heb ik wel al gebeld.
Wat zal ik blij zijn als ik uit deze buurt weg ben.
Al met al heb ik ook erg weinig slaap gehad, maar omdat ik zo boos ben, ben ik klaarwakker.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 15 juni 2010 om 09:38
Dag Rosanna!
CN, kijk je wel een beetje uit met behulpzame aardige mannen die een vrouw (met zorgen), uit de brand willen helpen?
Nah, ik ga maar eens kijken wat voor actie ik nog kan ondernemen tegen die aso's, de fietslamp en dynamo krijg ik natuurlijk niet vergoed, net zoals in het verleden de gejatte skeerlers (zoon van aso heeft die verpatst), gaatje in het raam, enz.
CN, kijk je wel een beetje uit met behulpzame aardige mannen die een vrouw (met zorgen), uit de brand willen helpen?
Nah, ik ga maar eens kijken wat voor actie ik nog kan ondernemen tegen die aso's, de fietslamp en dynamo krijg ik natuurlijk niet vergoed, net zoals in het verleden de gejatte skeerlers (zoon van aso heeft die verpatst), gaatje in het raam, enz.
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
dinsdag 15 juni 2010 om 10:15
Ik lag gisterochtend languit in de tuin en de tegels zijn eigenlijk t ehard om te knuffelen heb ik ontdekt.
Heb al van alles geslikt en gesmeerd Zus maar ben d'r intussen immuun voor geloof ik zovaak gebruik het
Ben de fysio glad vergeten vanmorgen, ook al zo handig
Ben d'r niet helemaal met 't kupke bij geloof ik.
Gisteravond wat te druk gehad geloof ik, zes msn-gesprekken, telefoon en forum...pfff en dat op mijn oude dag de late avond.
Maar wel veel bij- en uitgepraat dus niet voor niks geweest.
En nu eerst koffie en een peuk voordat ik verder ga met rondstrompelen opruimen.
Heb al van alles geslikt en gesmeerd Zus maar ben d'r intussen immuun voor geloof ik zovaak gebruik het
Ben de fysio glad vergeten vanmorgen, ook al zo handig
Ben d'r niet helemaal met 't kupke bij geloof ik.
Gisteravond wat te druk gehad geloof ik, zes msn-gesprekken, telefoon en forum...pfff en dat op mijn oude dag de late avond.
Maar wel veel bij- en uitgepraat dus niet voor niks geweest.
En nu eerst koffie en een peuk voordat ik verder ga met rondstrompelen opruimen.
dinsdag 15 juni 2010 om 10:50
Goeiemorgen leive maisjes!
Freaky, fijn dat je gesprek goed gegaan is, ik duim nog ff door voor een goeie uitslag!
Choco en Bam... tegels zijn hard ja, had dat gewoon ff gevraagd voordat jullie het zelf uit wilden testen... eigenwijzen!!
CN.. er staat nog een quote met je woonplaats, misschien handig als je aan de quoter (Minny geloof ik) even vraagt of ze hem weghaalt! Verder heel fijn dat je een rustige stek hebt gevonden (ook al is het dan tijdelijk). Je komt in elk geval weer wat vrolijker en positiever over... super!!
Verder ben ik alweer vergeten wat ik net allemaal heb gelezen... pffff... dus gewoon een voor allemaal!
Freaky, fijn dat je gesprek goed gegaan is, ik duim nog ff door voor een goeie uitslag!
Choco en Bam... tegels zijn hard ja, had dat gewoon ff gevraagd voordat jullie het zelf uit wilden testen... eigenwijzen!!
CN.. er staat nog een quote met je woonplaats, misschien handig als je aan de quoter (Minny geloof ik) even vraagt of ze hem weghaalt! Verder heel fijn dat je een rustige stek hebt gevonden (ook al is het dan tijdelijk). Je komt in elk geval weer wat vrolijker en positiever over... super!!
Verder ben ik alweer vergeten wat ik net allemaal heb gelezen... pffff... dus gewoon een voor allemaal!
dinsdag 15 juni 2010 om 11:36
Ooh lekker BAM!! Geniet ervan, heb je wel een keer verdiend hoor!!
Ik ga ff een lijstje maken:
-koffers leeghalen
-poezen buren knuffelen
-naar mams voor jurkjes
-koffers inpakken
-apotheek voor reisverklaring
-handbagage inpakken
-man naar kapper
-man foto's ophalen
-boodschappen doen
-zonnebrand en haarlak kopen
-reispapieren uitprinten
Dat is het even voor nu. Ik ga op pad!
-koffers leeghalen
-poezen buren knuffelen
-naar mams voor jurkjes
-koffers inpakken
-apotheek voor reisverklaring
-handbagage inpakken
-man naar kapper
-man foto's ophalen
-boodschappen doen
-zonnebrand en haarlak kopen
-reispapieren uitprinten
dinsdag 15 juni 2010 om 11:56
Pff Straat ik hoop voor jou echt dat je heel snel die buurt uit kan zeg.. wat een ellende iedere keer!
En duimen moet tot eind van de week dan hoor ik meer
CN neem je alle goeie raad ter harte meid!
Bi
Choco succes vandaag met alles.. en mocht ik je niet meer spreken hele fijne vakantie!!!!!
Bam... luier ze!
Ik moet echt 1 vreselijke admiklus ( die al meer als een week ligt ) echt echt echt afronden vandaag!
Maar goed zit nog in sportkloffie... ga nu eerst maar even eten en douchen enzo!
En duimen moet tot eind van de week dan hoor ik meer
CN neem je alle goeie raad ter harte meid!
Bi
Choco succes vandaag met alles.. en mocht ik je niet meer spreken hele fijne vakantie!!!!!
Bam... luier ze!
Ik moet echt 1 vreselijke admiklus ( die al meer als een week ligt ) echt echt echt afronden vandaag!
Maar goed zit nog in sportkloffie... ga nu eerst maar even eten en douchen enzo!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
dinsdag 15 juni 2010 om 13:51
-koffers leeghalen Check!
-poezen buren knuffelen Check!
-naar mams voor jurkjes Check!
-koffers inpakken
-apotheek voor reisverklaring Check!
-handbagage inpakken
-man naar kapper
-man foto's ophalen
-boodschappen doen
-zonnebrand en haarlak kopen Check!
-reispapieren uitprinten
Op naar het koffers inpakken! En gooi mn beddegoed meteen in de was!
-koffers leeghalen Check!
-poezen buren knuffelen Check!
-naar mams voor jurkjes Check!
-koffers inpakken
-apotheek voor reisverklaring Check!
-handbagage inpakken
-man naar kapper
-man foto's ophalen
-boodschappen doen
-zonnebrand en haarlak kopen Check!
-reispapieren uitprinten
Op naar het koffers inpakken! En gooi mn beddegoed meteen in de was!