3000+, deel 54

13-06-2010 03:26 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 54 alweer, time flies.

Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.

Voor de zekerheid nog even de regels:

1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.

3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Zo tuus!
Ahhh das lekker Floor... en nu weekend toch? Gebeurt het vaak dat je opgeroepen wordt als je pieperdienst heb?
Ja
Pfff ik heb vandaag een prieeltje in de beits gezet.

Zo'n ding met aan weerskanten een raster, dakje erop, raster er achter en een bankje ertussen... megaveel latjes en hoekjes... ik ben 5 uur bezig geweest!!!

Maar het wordt MIJN bankje, met tafeltje ernaast voor olijven en witte wijn
Mooi zo, en dat ze maar lekker thuis laten! Kan piepert niet per ongeluk expres defect raken of zo?
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:18:

Ahhh das lekker Floor... en nu weekend toch? Gebeurt het vaak dat je opgeroepen wordt als je pieperdienst heb?

Ik heb gezellig de halve avond gezelschap gehad van de wijkagent.

Het meeste dat ik binnen krijg is wel telefonisch op te lossen Bi. Heel soms moet ik echt op pad.
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:19:

Ja

Gelukkig!!

Hahaha ik krijg echt altijd de slappe lach van jou he! Zit ik hier te grinniken terwijl op rtl5 Spartacus wordt afgeslacht en Bianco niet snapt wat ik daar grappig aan vind!
Wijkagend hoezo Floor? Hebben de buren op het toverstafje geklikt ivm verbouwingsoverlast??
Ohw.. leuk zo'n bankje!
Ghe, en de uitleg "Minny lacht me uit" is zeker niet afdoende?
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:21:

Wijkagend hoezo Floor? Hebben de buren op het toverstafje geklikt ivm verbouwingsoverlast??

Nee, op mijn werk!
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:21:

Ghe, en de uitleg "Minny lacht me uit" is zeker niet afdoende?

Neeee hij zit helemaal in die serie en gaat er van uit dat ik dat ook zit... NOT!

Ik heb weer wat leuks nieuws ontdekt over Bianco... hij leest de hele krant voor aan me!!!

Mijn vader heeft kabouter-plop-muts-zegels van het AD voor me gespaard, en bij een abonnement konden we een mooie bbq krijgen. Wij gedaan, dus nu elke ochtend de krant.... en bij alles zegt Bianco: moet je horen, en dan leest ie voor Handig hoor, zo'n mobiele e-reader!

Werper doet dat ook. Meestal zeg ik dan; 'dat weet ik allang van het Viva forum!'
Goh, handig zo'n nieuwslezer in huis. Beeldt hij ook de strips uit?
quote:floor72 schreef op 18 juni 2010 @ 23:26:

Werper doet dat ook. Meestal zeg ik dan; 'dat weet ik allang van het Viva forum!'Hahahaha ja dat heb ik ook!!! Zegtie: weet je dat bla bla bla... En dan zeg ik: Ja, tuurlijk weet ik dat!
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:28:

Goh, handig zo'n nieuwslezer in huis. Beeldt hij ook de strips uit? Dat nog net niet... maar hij leest wel consequent mn horoscoop voor, en bepaalt dan zelf direct of het klopt of niet!!
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:28:

[...]

Dat nog net niet... maar hij leest wel consequent mn horoscoop voor, en bepaalt dan zelf direct of het klopt of niet!!Edit: en vooral als er iets in staat over: Je partner steunt je hierin... dat klopt altijd volgens hem!
En....klopt het?
quote:minny schreef op 18 juni 2010 @ 23:29:

En....klopt het? Tuuurlijk... hik!!
Uiteraard, het klopt altijd, als je maar flink je best doet
Werper pluist ook altijd hardop de sportpagina voor me uit en dat interesseert me echt geen bal.
En doet Werper het bij films ook Floor? Bianco wel, zit altijd commentaar te leveren op wat niet klopt, of over wat er nu gaat gebeuren, hoe het afloopt of hoe hij vindt dat het moet aflopen...

druk mannetje eigenlijk!! Welk etiketje kunnen we daarop plakken?
*zucht*

Werper is een hamer kwijt en dat is de schuld van de bouwvakkers, want die ruimen niks op.
Ik heb 5 jaar samengeleefd met iemand die 20 keer achter elkaar dezelfde film keek, en van begin tot eind alles met de acteurs mee kon zeggen. Ik heb m wel eens voorgesteld dat we net zo goed de tv uit konden zetten en dat hij alles dan alles uitbeeldde.
quote:Bianca40 schreef op 18 juni 2010 @ 23:34:

En doet Werper het bij films ook Floor? Bianco wel, zit altijd commentaar te leveren op wat niet klopt, of over wat er nu gaat gebeuren, hoe het afloopt of hoe hij vindt dat het moet aflopen...

druk mannetje eigenlijk!! Welk etiketje kunnen we daarop plakken? Ja! Dat doet ie ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven