3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 24 juni 2010 om 16:57
Nee haha, maar die snor ik nog wel een keertje op denk ik
Ik ben nogal kinderloos deze week om de een of andere reden, maar dat betekent vast dat ik volgende week elke dag de sjaak ben met vriendinnetjes over de vloer haha.
Ga vanavond misschien voetballen kijken, met een glaasje appelsap, want vind het nu wel weer leuk geweest met de wijn.
Ik ben nogal kinderloos deze week om de een of andere reden, maar dat betekent vast dat ik volgende week elke dag de sjaak ben met vriendinnetjes over de vloer haha.
Ga vanavond misschien voetballen kijken, met een glaasje appelsap, want vind het nu wel weer leuk geweest met de wijn.
donderdag 24 juni 2010 om 17:26
Ben op gesprek geweest, en heb de tests gedaan...
ahum... er komt uit dat ik een tikkie dominant ben, sterk in mn schoenen sta en nog meer van dat soort shit. Op zich klopt het wel maar het wordt wel tot in het overdrevene doorgetrokken. Dat ik niet zou luisteren naar een meerdere enzo, en dat is gewoon echt nie waar nie.
Maarrrrr... ik werd binnen een uurtje gebeld om op tweede gesprek te komen dus blijkbaar hebben ze wel zin in een dominante doordrammerT
Omdat de afdeling nogal rommelt op dit moment ga ik pas na mn vakantie op tweede gesprek (en dan ook weer een test, ze zijn gek op tests daar, beetje overdreven vind ik het voor het aannemen van een uitzendkracht).
Komt me mooi uit want dan kan ik de sanitairgroothandel-sollicitatie nog afwachten.
Bankje, hoe was het bij de shrink?
donderdag 24 juni 2010 om 17:33
Spannend Bianca. En inderdaad een test voor een uitzendkracht is erg overdreven. Die testen zijn ook niet zo goedkoop. Maar voor jou is het denk ik wel leuk. Ik zelf ben altijd dol op testjes.
Bankje tot nu toe is er nog niet gereageerd. Ik denk dat ze met stomheid zijn geslagen.
Maar ik ga afsluiten en naar huis. Snel eten en dan sporten. Als het tenminste doorgaat. Is volgens mij iets met voetbal vanavond
Bankje tot nu toe is er nog niet gereageerd. Ik denk dat ze met stomheid zijn geslagen.
Maar ik ga afsluiten en naar huis. Snel eten en dan sporten. Als het tenminste doorgaat. Is volgens mij iets met voetbal vanavond
donderdag 24 juni 2010 om 17:35
donderdag 24 juni 2010 om 17:36
Ja dat zat ik ook te bedenken Min, maar er wordt daar nogal gereorganiseerd op het moment. Hij kon ook niet met zekerheid zeggen of het nou tijdelijk of voor langer zou zijn.
Maar zowiezo getest worden vond ik wel heel leuk! En ik kan nu legaal dominant zijn, want het staat in mn lijstje. Dus Bianco is nu boodschappen doen, en daarna moet ie de vlonders op het terras afmaken
Maar zowiezo getest worden vond ik wel heel leuk! En ik kan nu legaal dominant zijn, want het staat in mn lijstje. Dus Bianco is nu boodschappen doen, en daarna moet ie de vlonders op het terras afmaken