3000+, deel 54
zondag 13 juni 2010 om 03:26
Deel 54 alweer, time flies.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
Waar we lachen en soms huilen. Waar we knuffels uitdelen en soms een schop onder een kont geven. Waar we oeverloos kletsen over lekkere mannen en soms serieus over de dingen van het leven. Waar we soms tot aan 't krieken van de dag posten en voor elkaar klaar staan. Waar iedereen welkom is en waar je een warm onthaal krijgt na een lange of korte afwezigheid.
Voor de zekerheid nog even de regels:
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
2. Toon respect naar elkaar in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
donderdag 24 juni 2010 om 21:38
donderdag 24 juni 2010 om 21:44
quote:minny schreef op 24 juni 2010 @ 21:32:
[...]
Ik heb meerdere malen uitgelegd hoe ik het wel bedoelde. Als jij vast wil houden aan jouw versie dan moet je dat zelf weten. Ik blijf het niet zeggen.
Misschien moet je de volgende keer iets zorgvuldiger quoten en net iets langer over je woorden nadenken? En ik weet niet of je je tong gaat breken maar een 'sorry' voor mijn 'onhandigheid' is misschien ook wel op zijn plaats.
Ik laat mij echt niet op een plek neerzetten waar ik niet hoor. Ik heb een hoop tekortkomingen maar ben wel zeer straight. Daar maak ik vrienden mee, maar ook vijanden. Dat weet ik best. Maar ik zal nooit iets 'underground' over iemand zeggen, wat ik 'boven de grond' nog niet gezegd heb!
[...]
Ik heb meerdere malen uitgelegd hoe ik het wel bedoelde. Als jij vast wil houden aan jouw versie dan moet je dat zelf weten. Ik blijf het niet zeggen.
Misschien moet je de volgende keer iets zorgvuldiger quoten en net iets langer over je woorden nadenken? En ik weet niet of je je tong gaat breken maar een 'sorry' voor mijn 'onhandigheid' is misschien ook wel op zijn plaats.
Ik laat mij echt niet op een plek neerzetten waar ik niet hoor. Ik heb een hoop tekortkomingen maar ben wel zeer straight. Daar maak ik vrienden mee, maar ook vijanden. Dat weet ik best. Maar ik zal nooit iets 'underground' over iemand zeggen, wat ik 'boven de grond' nog niet gezegd heb!
donderdag 24 juni 2010 om 21:48
donderdag 24 juni 2010 om 21:51
Dat was Dude ook het laatste anderhalf jaar. Zelden zo'n chagrijnig persoon meegemaakt. Soms kwam ik uit mijn werk, hij was toen werkeloos, en dan begon het gezeik al voordat ik mijn jas uithad. Man man man....wat had die een hoop te zeiken. En dan niet met een grijns en een gezonde dosis zelfspot, maar echt zeiken. Ik ben meer dan eens weer de deur uitgelopen om pas uren later terug te keren. Kon er gewoon niet meer tegen, dat eeuwige gezeur aan mijn hoofd.[/fgcolor][/quote]
heb jij het stokje over genomen Minny?
heb jij het stokje over genomen Minny?
...een snackje op zn tijd maakt niet dik