3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
maandag 28 juni 2010 om 12:44
ach tjah ik hou er niet van
maargoed eerst was ik het die enkel werkte... toen even allebei... toen ik uitkering hij niks... nu werkt hij... vooruit... we staan quitte als het niet te lang duurt
zei al tegen um... ga ik de hele dag zonnen... mag jij savonds mn blaren in smeren zegt ie ''doe ik met liefde dat weet je''
maargoed eerst was ik het die enkel werkte... toen even allebei... toen ik uitkering hij niks... nu werkt hij... vooruit... we staan quitte als het niet te lang duurt
zei al tegen um... ga ik de hele dag zonnen... mag jij savonds mn blaren in smeren zegt ie ''doe ik met liefde dat weet je''
maandag 28 juni 2010 om 14:23
Zo ik ben ook al goed bezig geweest!
Wezen sporten
Oud papier uitgezocht
Mailbox geschoond
Was weg gevouwen
En de kleding die ik voor vakantie mee wilt nemen meteen in grote weekendtas gedaan ( jaja vrijdag vertrekken mini en ik al!)
Keuken is aan kant
Nu nog even relaxen ... boek lezen en dan Mini uit school en voetbal kijken
Wezen sporten
Oud papier uitgezocht
Mailbox geschoond
Was weg gevouwen
En de kleding die ik voor vakantie mee wilt nemen meteen in grote weekendtas gedaan ( jaja vrijdag vertrekken mini en ik al!)
Keuken is aan kant
Nu nog even relaxen ... boek lezen en dan Mini uit school en voetbal kijken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 28 juni 2010 om 14:39
En ik ook!
Boodschappen gedaan
IJzeren sierrek uit de winkel gehaald en naar boven gesjouwd om op het terras te zetten
Parasol met voet gekocht en opgezet
Cryptogram gemaakt uit de krant
Sudoku gemaakt uit de krant
Krant gelezen
Planten water gegeven
ehhh....
Sollie gebeld!!! Ze weten nog niks, de bespreking met de PZmanager van vorige week was verzet naar deze week. Hij durft niks meer te beloven aan me (duizendmaal sorry gezegd) maar hij verwacht dat ik deze week wat hoor... pfffff
Boodschappen gedaan
IJzeren sierrek uit de winkel gehaald en naar boven gesjouwd om op het terras te zetten
Parasol met voet gekocht en opgezet
Cryptogram gemaakt uit de krant
Sudoku gemaakt uit de krant
Krant gelezen
Planten water gegeven
ehhh....
Sollie gebeld!!! Ze weten nog niks, de bespreking met de PZmanager van vorige week was verzet naar deze week. Hij durft niks meer te beloven aan me (duizendmaal sorry gezegd) maar hij verwacht dat ik deze week wat hoor... pfffff
maandag 28 juni 2010 om 14:53
sow weer terug...
de tering! wat een warmte... en fietsen... pffff... ben half verdampd... ben het niet meer gewend om te fietsen das duidelijk
maargoed peuken gehaald, boodschapjes in huis (lees mn ma bracht gister een frituurpan dus de vriezer zit vol met zooi nu)...
brood voor mn hardwerkende broekkie... zo nog maar weer even beetje opruimen, stofzuigen, en de keuken weer doen... en dan is alles klaar...
de tering! wat een warmte... en fietsen... pffff... ben half verdampd... ben het niet meer gewend om te fietsen das duidelijk
maargoed peuken gehaald, boodschapjes in huis (lees mn ma bracht gister een frituurpan dus de vriezer zit vol met zooi nu)...
brood voor mn hardwerkende broekkie... zo nog maar weer even beetje opruimen, stofzuigen, en de keuken weer doen... en dan is alles klaar...
maandag 28 juni 2010 om 15:01
maandag 28 juni 2010 om 15:02
maandag 28 juni 2010 om 15:02
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2010 @ 15:01:
zit iedereen al klaar voor de wedstrijd?
Plopmuts binnen bereik? Check!!
Grote Beessie op scherp? Check!!
Ik zit er klaar voor! Maar nu nog even de zon in, en dan om klokslag 15.55 weer naar binnen... ik wil het Wilhelmus niet missen, daar krijg ik echt altijd kippenvel van
zit iedereen al klaar voor de wedstrijd?
Plopmuts binnen bereik? Check!!
Grote Beessie op scherp? Check!!
Ik zit er klaar voor! Maar nu nog even de zon in, en dan om klokslag 15.55 weer naar binnen... ik wil het Wilhelmus niet missen, daar krijg ik echt altijd kippenvel van
maandag 28 juni 2010 om 15:03