3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
Nah ja, in elk geval is Broekkie aan het werk, dat scheelt alweer!
jah majah... ik wil oohook!

jij aan het puinruimen las ik

van mij mag het september zijn... weer wat minder warm... die bruiloft achter de rug... waar ow waar is mn tijdmachine...
Ja, het was hoognodig ook!

Joh, je bent gewoon een onderhouden vrouw die lekker van de zon kan genieten terwijl de man werkt, geniet er nog ff van, binnenkort ben je weer terug in 2010
ach tjah ik hou er niet van

maargoed eerst was ik het die enkel werkte... toen even allebei... toen ik uitkering hij niks... nu werkt hij... vooruit... we staan quitte als het niet te lang duurt

zei al tegen um... ga ik de hele dag zonnen... mag jij savonds mn blaren in smeren zegt ie ''doe ik met liefde dat weet je''
Ghe

Het is ff niet anders tot je kan beginnen, dus waarom er niet van genieten, als het toch zo is? Maar snap wel wat je bedoelt hoor, ik verdien ook liever mijn eigen geld.
voel me zo'n nietsnut momenteel ghe...

majah... komt wel weer... ooit
Zijn er geen thuisdingen die je kunt doen? Nieuw verfje, herinrichten, extra schoonmaak?
das toch anders... majah... ik ga maar eens peuken halen...
Och, je kan ook gewoon relaxen toch? Straks moet je weer aan het werk, dus geniet er van zolang het nog kan. Doe ik wel althans

Zus, ik was naar therapie

goed bezig Min!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Zo ik ben ook al goed bezig geweest!

Wezen sporten

Oud papier uitgezocht

Mailbox geschoond

Was weg gevouwen

En de kleding die ik voor vakantie mee wilt nemen meteen in grote weekendtas gedaan ( jaja vrijdag vertrekken mini en ik al!)

Keuken is aan kant

Nu nog even relaxen ... boek lezen en dan Mini uit school en voetbal kijken
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En ik ook!

Boodschappen gedaan

IJzeren sierrek uit de winkel gehaald en naar boven gesjouwd om op het terras te zetten

Parasol met voet gekocht en opgezet

Cryptogram gemaakt uit de krant

Sudoku gemaakt uit de krant

Krant gelezen

Planten water gegeven

ehhh....

Sollie gebeld!!! Ze weten nog niks, de bespreking met de PZmanager van vorige week was verzet naar deze week. Hij durft niks meer te beloven aan me (duizendmaal sorry gezegd) maar hij verwacht dat ik deze week wat hoor... pfffff
sow weer terug...

de tering! wat een warmte... en fietsen... pffff... ben half verdampd... ben het niet meer gewend om te fietsen das duidelijk

maargoed peuken gehaald, boodschapjes in huis (lees mn ma bracht gister een frituurpan dus de vriezer zit vol met zooi nu)...

brood voor mn hardwerkende broekkie... zo nog maar weer even beetje opruimen, stofzuigen, en de keuken weer doen... en dan is alles klaar...
zit iedereen al klaar voor de wedstrijd?
Zo, wat is iedereen toch nog aktief voor dit warme weer! Ik ga zo ff naar de school van Midi, rapportgesprek, en dan boodschappen doen. Maar denk ik iets roerbakkerigs met witlof, creme fraiche, kip en ananas. Lekker simpel, snel en light. Perfect voor dit weer.
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2010 @ 15:01:

zit iedereen al klaar voor de wedstrijd? Nope, moet naar Midi school. Juf was wel zo lief om te vragen of ik wel kon ivm voetbal, maar zo fanatiek ben ik nou ook weer niet. En ik lees het live verslag hier toch wel
quote:rosanna08 schreef op 28 juni 2010 @ 15:01:

zit iedereen al klaar voor de wedstrijd?

Plopmuts binnen bereik? Check!!

Grote Beessie op scherp? Check!!

Ik zit er klaar voor! Maar nu nog even de zon in, en dan om klokslag 15.55 weer naar binnen... ik wil het Wilhelmus niet missen, daar krijg ik echt altijd kippenvel van
En Bianco moet in de rust naar de dokter! Hij kon eigenlijk niet meer terecht vandaag maar heeft heel de nacht opgezeten (pijn in schouder, heeft ie wel vaker in spieren/gewrichten).

Dus kon hij om 16.45 uur terecht

Gelukkig kan hij zelf nog wel autorijden, dus ik blijf thuis voor de buis!

dat is te fanatiek bianca
ze staan klaar....
zitten een paar kleine mennekes tussen bij Nederland
Ik ben er weer, ze hebben niks gevonden dus dat is een pak van mijn hart, Gelijk even de boodschappen gedaan , wanneer speelt Ned weer? wat een rust in de winkel
Wat fijn dat ze niks gevonden hebben Bankje. Weer een zorg minder.
Goeiemiddag dames,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven