3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
dinsdag 29 juni 2010 om 21:29
Even voor Bi meid FANTASTISCH
Nu ikke nog.. wel vacature gevonden en gereageerd.. nu maar weer afwachten
Alle check lijstjes voor vakantie gemaakt..alle boodschappen in huis... gaat goed komen hier in huize freak
Morgen schoonmaak van de klas.. nu eerst spannende wedstrijd en dan slapen ( met dus een gerust hart want ik heb alles nog steeds onder controle...
anoniem_20229 wijzigde dit bericht op 29-06-2010 21:30
Reden: oeps knoeperT van een spelfout .bloos
Reden: oeps knoeperT van een spelfout .bloos
% gewijzigd
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
woensdag 30 juni 2010 om 07:50
Nou vergeleken met gisteren is het uitslapen Zus! Lekker hoor.
Ik werd om 6 uur wakker door een geintje van zoonlief, die had vorige week mn wekker gezet voor me, maar mn deuntje veranderd in een vreselijk schreeuwliedje.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe telefoon, zo'n touchscreending... nou... ik vind het ellende! Ik dacht dus dat ik die wekker uit had gezet maar vanochtend ging hij gewoon weer af. Vanavond mn ouwe Nokiaatje weer in gebruik nemen, dat bevalt een stuk beter en daar heb ik tenminste nooit ruzie mee
Ik werd om 6 uur wakker door een geintje van zoonlief, die had vorige week mn wekker gezet voor me, maar mn deuntje veranderd in een vreselijk schreeuwliedje.
Ik heb sinds 2 weken een nieuwe telefoon, zo'n touchscreending... nou... ik vind het ellende! Ik dacht dus dat ik die wekker uit had gezet maar vanochtend ging hij gewoon weer af. Vanavond mn ouwe Nokiaatje weer in gebruik nemen, dat bevalt een stuk beter en daar heb ik tenminste nooit ruzie mee