3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
donderdag 1 juli 2010 om 20:47
donderdag 1 juli 2010 om 20:47
Ha ha, de meeste van mijn exen voelden zich dan nutteloos geloof ik. En mijn suggestie dat ze dan fijn de afwas deden terwijl ik dat kastje in elkaar zette...werd vreemd genoeg niet met gejuich ontvangen
Oh, ik ben trouwens vandaag gebeld of ik wat eerder kan beginnen met werken. Eh...jaaaaaaa graaaaaag!! Eerder werken is eerder loon. En dat kan ik best gebruiken
Oh, ik ben trouwens vandaag gebeld of ik wat eerder kan beginnen met werken. Eh...jaaaaaaa graaaaaag!! Eerder werken is eerder loon. En dat kan ik best gebruiken
donderdag 1 juli 2010 om 20:54
Hey Josje
Ja, ik heb ooit eens teveel dingen uit handen gegeven. Want hij kon dat zoveel beter vond ie. Op die jonge leeftijd was ik daar minder tegen bestand dan nu. Belachelijk eigenlijk, voordat ik iets met hem kreeg deed ik alles zelf, van gordijnen ophangen tot een kastje in elkaar timmeren. Heerlijk om nu weer alles zelf te doen, dat neemt niemand mij ooit weer af!
Ja, ik heb ooit eens teveel dingen uit handen gegeven. Want hij kon dat zoveel beter vond ie. Op die jonge leeftijd was ik daar minder tegen bestand dan nu. Belachelijk eigenlijk, voordat ik iets met hem kreeg deed ik alles zelf, van gordijnen ophangen tot een kastje in elkaar timmeren. Heerlijk om nu weer alles zelf te doen, dat neemt niemand mij ooit weer af!
donderdag 1 juli 2010 om 20:55
quote:floor72 schreef op 01 juli 2010 @ 20:51:
Mijn man kan ook beter afwassen dan ik en ik kan beter kastjes in elkaar schroeven, daarentegen kan hij weer beter tegels sjouwen en ben ik handiger met opruimen.
Niks mis mee toch?Nee, daar is ook niks mis mee idd.
Ik doel meer op het soort vrouw dat kirrend naast een man staat en dan glunderend zegt tegen anderen "Ja, hij kan dat zoveel beter dan ik, maar ik mag wel het gereedschap aangeven hi hi". Terwijl ze het zelf wel kan.
Bah...
Mijn man kan ook beter afwassen dan ik en ik kan beter kastjes in elkaar schroeven, daarentegen kan hij weer beter tegels sjouwen en ben ik handiger met opruimen.
Niks mis mee toch?Nee, daar is ook niks mis mee idd.
Ik doel meer op het soort vrouw dat kirrend naast een man staat en dan glunderend zegt tegen anderen "Ja, hij kan dat zoveel beter dan ik, maar ik mag wel het gereedschap aangeven hi hi". Terwijl ze het zelf wel kan.
Bah...
donderdag 1 juli 2010 om 20:55
ach je moet het toch samen rooien he...
broekkie deed 9 van de 10 x de was toen die niet werkte...
nu werkt ie... doe ik het...
vind dat mannen/vrouwentaak zo'n onzin...
gewoon elkaar helpen en ieder wat dan... ongeacht wat het is...
momenteel is broekkie heul druk aan het snurken... maar volgens mij stond dat niet op de takenlijst
broekkie deed 9 van de 10 x de was toen die niet werkte...
nu werkt ie... doe ik het...
vind dat mannen/vrouwentaak zo'n onzin...
gewoon elkaar helpen en ieder wat dan... ongeacht wat het is...
momenteel is broekkie heul druk aan het snurken... maar volgens mij stond dat niet op de takenlijst
donderdag 1 juli 2010 om 21:02
Het soort vrouw waar ik het over had, stelt zich gaarne op als het zwakke vrouwtje zodat de man zich de grote stoere kerel kan voelen. En dat vrouwtje valt dan natuurlijk heel errug in de smaak, bij een bepaald soort man. Ik snap dat niet zo...waarom zou een vrouw dat doen?! We mogen stemmen tegenwoordig hoor...misschien dat ze de memo niet hebben gekregen...
donderdag 1 juli 2010 om 21:04
quote:minny schreef op 01 juli 2010 @ 20:55:
[...]
Nee, daar is ook niks mis mee idd.
Bah...
Ik kan ook heel veel dingen die ik niet doe, domweg omdat man het beter en/of sneller kan. Andersom net zo.
Niks mis mee toch?
[...]
Nee, daar is ook niks mis mee idd.
Bah...
Ik kan ook heel veel dingen die ik niet doe, domweg omdat man het beter en/of sneller kan. Andersom net zo.
Niks mis mee toch?