3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
donderdag 1 juli 2010 om 16:16
Hahaha foto's? Ikke? Waarom denk je dat ik altijd het fototoestel met mn leven bewaak? Dan sta ik er zelf niet op
In die hokjes sta je ook zo dicht bij de spiegel he, dan lijkt het nog meer blubberend dan van veraf.
En het was warm!! Eigenlijk smerig dat iedereen met die hitte kleren aan het passen is en meer dan de helft weer terughangt. Ik heb eerst een Deo-roller gekocht voordat ik de pashokjes inging!
In die hokjes sta je ook zo dicht bij de spiegel he, dan lijkt het nog meer blubberend dan van veraf.
En het was warm!! Eigenlijk smerig dat iedereen met die hitte kleren aan het passen is en meer dan de helft weer terughangt. Ik heb eerst een Deo-roller gekocht voordat ik de pashokjes inging!
donderdag 1 juli 2010 om 16:58
zo, weer bijgelezen, leuke plannen allemaal!
ik voel me heel zielig, ben vanmiddag echt vet door mijn enkel gegaan en nu doet ie pijn
Wel al verbonden en als het morgen nog zo veel pijn doet, ga ik naar dokter. Kan er wel op staan, maar lopen doet echt pijn
ik voel me heel zielig, ben vanmiddag echt vet door mijn enkel gegaan en nu doet ie pijn
Wel al verbonden en als het morgen nog zo veel pijn doet, ga ik naar dokter. Kan er wel op staan, maar lopen doet echt pijn
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
donderdag 1 juli 2010 om 17:10
donderdag 1 juli 2010 om 17:17
Ik zit heerlijk buiten met laptop, peukie en blikje Shandy (das nie goed voor mn blubbers nie!)
Met mn voeten in een badje, want zometeen naar de pedicure en de onderkant van mn voeten is baggerzwart! Echt van die campingvoeten heb ik.
Bianco is de douchebak aan het ontstoppen met een plopperT en is niet blij!
Met mn voeten in een badje, want zometeen naar de pedicure en de onderkant van mn voeten is baggerzwart! Echt van die campingvoeten heb ik.
Bianco is de douchebak aan het ontstoppen met een plopperT en is niet blij!