3000+ deel 55

26-06-2010 17:09 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren

Vanaf oktober 2009 delen wij lief en leed met elkaar en we gaan gezellig verder!

Denk er om:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Veel plezier!
heeft ze daar last van Floor?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 05 juli 2010 @ 21:20:

heeft ze daar last van Floor?

Nee, zij zelf niet. Sociaal is ze heel erg handig en ik heb haar heel zelfstandig opgevoed, maar ik ben bang dat ze het vervolgonderwijs gewoon nog niet trekt.

Maar we hebben nog een jaar.
quote:friezinnetje schreef op 05 juli 2010 @ 21:18:

[...]

[...]

Ik denk wel dat ze een hersenschudding heeft. Ze weet niks meer! Alles is weg! Alles!
quote:floor72 schreef op 05 juli 2010 @ 21:26:

[...]

Nee, zij zelf niet. Sociaal is ze heel erg handig en ik heb haar heel zelfstandig opgevoed, maar ik ben bang dat ze het vervolgonderwijs gewoon nog niet trekt.

Maar we hebben nog een jaar.

Dan is ze ook wel jong..

Ik ken een meisje dat een klas heeft overgeslagen en op haar 11e naar het middelbaar ging.

Het was echt nog een meisje en haar ouders hadden er best wel wat schrik voor.

Maar tegen de tijd dat het kerstvakantie werd, bleek ze het heel goed te doen.

Ze kon het aan en had al veel vrienden gemaakt.
ze is idd jong, maar als ze zich sociaal goed kan redden, zou ik me niet te veel zorgen maken. Dat lijkt me het moeilijkste.

Die Entreetoets, wordt die niet in groep 8 afgenomen?
quote:appeltjesgroen25 schreef op 05 juli 2010 @ 21:27:

[...]

Alles is weg! Alles! Gerda!!!!!!!
quote:friezinnetje schreef op 05 juli 2010 @ 21:35:

[...]

Gerda!!!!!!!Alles is weg!
Hmm zit nog aan een halve watermeloen. Heerlijk
Floor, mijn oudste moest ook met 11 jaar naar de HAVO en 45 kilometer fietsen en die heeft het gered en heeft nu een topbaan, het komt wel goed schatje..................neem een glaasje roosvicee. Nee sorry, ik wil geen grapjes hierover maken maar kinderen kunnen meer aan dan je denkt
Roos, scholen kunnen zich vrijwillig opgeven om kinderen van groep 7 ook al te laten deelnemen. Het is een indicatie, maar er hangt geen oordeel aan. Ze gaat dus gewoon over naar groep 8. Op haar laatste rapport had ze allemaal 6-en en 7-ens.

Voor mij waren dat prima cijfers. Niet uitmuntend (en dat hoeft van mij ook niet), maar wel gewoon voldoende.
Zo.. Ben verhuisd naar bed. Ben zo moe. Moet er eigenlijk weer uit om m'n tanden te poetsen maar geen zin.
Lekker slapen Appel en morgen een keertje extra tandenpoetsen!

Floor, heb je het idee dat ze heel erg op haar tenen moet lopen, dat ze niet gelukkig is?
Floor, als zij deze cijfers haalt, is dat prima toch? Tenzij ze er echt last van heeft.
Goed plan floor!
lekker overslaan Appeltje en morgen extra doen
Ik zeg vast trusten! Ga tv kijken maar zal wel weer in slaap vallen met foon.

trusten alvast!
slaap lekker Appeltje
slaap lekker Appel
quote:Petra65 schreef op 05 juli 2010 @ 21:40:

Floor, mijn oudste moest ook met 11 jaar naar de HAVO en 45 kilometer fietsen en die heeft het gered en heeft nu een topbaan, het komt wel goed schatje..................neem een glaasje roosvicee. Nee sorry, ik wil geen grapjes hierover maken maar kinderen kunnen meer aan dan je denkt

Voor grapjes ben ik ff niet te porren. Morgen weer!

En ze hoeft van mij niet naar de HAVO hoor. Ik heb alle vertrouwen in mijn kind. Die redt zich wel. Is het niet links om, dan is het wel rechts om.

Ik heb zelf met de hakken over de sloot, heel veel moeite en een her-examen de MAVO gehaald, ben vervolgens na een half jaar al weggestuurd van de MEAO, omdat ik er geen reet van snapte (en dus rottigheid ging uithalen).

Uiteindelijk heb ik 2 verpleegkundige opleidingen en m'n propaedeuse HBO gehaald en onderhoud ik nu, als zelfstandige, een gezin van 6 personen.

Ik vind het gewoon ff kut. Dat is het.

Ik weet wel dat het goed komt.
Truste Appel.
Ik wou ook niet dat dat kind naar de HAVO ging, zo ver weg, maar gewoon naar de MAVO in het dorp waar we woonden, maar volgens de onderwijzer deed ik hem dan te kort. Ik wou alleen maar even zeggen dat kinderen flexibeler zijn dan je denkt en dat het meestal wel goed koimt
Floor ze heeft een goed voorbeeld aan jou dus dat komt vast wel goed. Idd niet linksom dan rechtsom De kortste route is niet altijd de leukste route
Heb ik dat?!
Ik duik er in, tot morgen allemaal
Mooi dat je zo'n vertrouwen in haar hebt Floor... dat is het allerbelangrijkste! En wat je zelf het beste weet... ze redt het wel. En ze zal het ook wel tijdig aangeven als ze echt op haar tenen moet gaan lopen.

Ik ga zo mn mand opzoeken, ik ben moe

Maar eerst nog heel even Heintje-spelen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven