3000+ deel 55
zaterdag 26 juni 2010 om 17:09
maandag 5 juli 2010 om 21:26
maandag 5 juli 2010 om 21:29
quote:floor72 schreef op 05 juli 2010 @ 21:26:
[...]
Nee, zij zelf niet. Sociaal is ze heel erg handig en ik heb haar heel zelfstandig opgevoed, maar ik ben bang dat ze het vervolgonderwijs gewoon nog niet trekt.
Maar we hebben nog een jaar.
Dan is ze ook wel jong..
Ik ken een meisje dat een klas heeft overgeslagen en op haar 11e naar het middelbaar ging.
Het was echt nog een meisje en haar ouders hadden er best wel wat schrik voor.
Maar tegen de tijd dat het kerstvakantie werd, bleek ze het heel goed te doen.
Ze kon het aan en had al veel vrienden gemaakt.
[...]
Nee, zij zelf niet. Sociaal is ze heel erg handig en ik heb haar heel zelfstandig opgevoed, maar ik ben bang dat ze het vervolgonderwijs gewoon nog niet trekt.
Maar we hebben nog een jaar.
Dan is ze ook wel jong..
Ik ken een meisje dat een klas heeft overgeslagen en op haar 11e naar het middelbaar ging.
Het was echt nog een meisje en haar ouders hadden er best wel wat schrik voor.
Maar tegen de tijd dat het kerstvakantie werd, bleek ze het heel goed te doen.
Ze kon het aan en had al veel vrienden gemaakt.
maandag 5 juli 2010 om 21:32
maandag 5 juli 2010 om 21:40
maandag 5 juli 2010 om 21:44
Roos, scholen kunnen zich vrijwillig opgeven om kinderen van groep 7 ook al te laten deelnemen. Het is een indicatie, maar er hangt geen oordeel aan. Ze gaat dus gewoon over naar groep 8. Op haar laatste rapport had ze allemaal 6-en en 7-ens.
Voor mij waren dat prima cijfers. Niet uitmuntend (en dat hoeft van mij ook niet), maar wel gewoon voldoende.
Voor mij waren dat prima cijfers. Niet uitmuntend (en dat hoeft van mij ook niet), maar wel gewoon voldoende.
maandag 5 juli 2010 om 22:06
quote:Petra65 schreef op 05 juli 2010 @ 21:40:
Floor, mijn oudste moest ook met 11 jaar naar de HAVO en 45 kilometer fietsen en die heeft het gered en heeft nu een topbaan, het komt wel goed schatje..................neem een glaasje roosvicee. Nee sorry, ik wil geen grapjes hierover maken maar kinderen kunnen meer aan dan je denkt
Voor grapjes ben ik ff niet te porren. Morgen weer!
En ze hoeft van mij niet naar de HAVO hoor. Ik heb alle vertrouwen in mijn kind. Die redt zich wel. Is het niet links om, dan is het wel rechts om.
Ik heb zelf met de hakken over de sloot, heel veel moeite en een her-examen de MAVO gehaald, ben vervolgens na een half jaar al weggestuurd van de MEAO, omdat ik er geen reet van snapte (en dus rottigheid ging uithalen).
Uiteindelijk heb ik 2 verpleegkundige opleidingen en m'n propaedeuse HBO gehaald en onderhoud ik nu, als zelfstandige, een gezin van 6 personen.
Ik vind het gewoon ff kut. Dat is het.
Ik weet wel dat het goed komt.
Floor, mijn oudste moest ook met 11 jaar naar de HAVO en 45 kilometer fietsen en die heeft het gered en heeft nu een topbaan, het komt wel goed schatje..................neem een glaasje roosvicee. Nee sorry, ik wil geen grapjes hierover maken maar kinderen kunnen meer aan dan je denkt
Voor grapjes ben ik ff niet te porren. Morgen weer!
En ze hoeft van mij niet naar de HAVO hoor. Ik heb alle vertrouwen in mijn kind. Die redt zich wel. Is het niet links om, dan is het wel rechts om.
Ik heb zelf met de hakken over de sloot, heel veel moeite en een her-examen de MAVO gehaald, ben vervolgens na een half jaar al weggestuurd van de MEAO, omdat ik er geen reet van snapte (en dus rottigheid ging uithalen).
Uiteindelijk heb ik 2 verpleegkundige opleidingen en m'n propaedeuse HBO gehaald en onderhoud ik nu, als zelfstandige, een gezin van 6 personen.
Ik vind het gewoon ff kut. Dat is het.
Ik weet wel dat het goed komt.
maandag 5 juli 2010 om 22:09
maandag 5 juli 2010 om 22:14