3000+ deel 61

20-08-2010 21:12 3059 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer 60 topics samen vol gekletst.



Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!

Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.





* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

* Let op: je bent lid na drie postings.



You can check out any time... but you can never leave!!
MU... klinkt als een lekker weekend



En doet ex nog een beetje normaal?
Alle reacties Link kopieren
Moest even Mini troosten.. die mistte haar papa zo.....



Pfff blijft moeilijk hoor...
Alle reacties Link kopieren
Heb maar even een wijntje voor mezelf ingeschonken... kaarsje aan... gezellig bosje bloemen op tafel.....



( ik tel even mijn zegeningen he..... )
Alle reacties Link kopieren
Bi ik heb een heerlijke tijd gehad!

Ex weet ik niet, hij smste dat hij een paar dagen weg is dus geen idee hoe het gaat
Alle reacties Link kopieren
* ziet nu een Bi onder de witte zooi met een peukie en port achter lappie zitten *







Hai lieverT
Alle reacties Link kopieren
Ah joh Mu.. die gaat ook even los ( uit jaloezie )
Alle reacties Link kopieren
Btw Bi.. ben je niet aangehouden?



*onder het mom... cokedealer *
Alle reacties Link kopieren
Oeps.. FrreaK in the house
quote:FrreaK schreef op 21 augustus 2010 @ 21:19:

Btw Bi.. ben je niet aangehouden?



*onder het mom... cokedealer * Ik heb mn zonnebril opgedaan in de auto Freak, zo herkenden ze me niet!
Ik zit ondertussen te topic-hoppen en ik verbaas me weer over het vingertjes-wijzende gedrag van sommige forummers hoor Pffff
Alle reacties Link kopieren
Zal ik me maar even terugtrekken.... scheelt een hoop bijlezen
Alle reacties Link kopieren
Ik ook Bi, houd me maar even afzijdig..



En hoi!
Alle reacties Link kopieren
Ja er is licht in huis, en de was hangt ook.
Alle reacties Link kopieren
Haaai Zus
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 21 augustus 2010 @ 21:21:

Ik zit ondertussen te topic-hoppen en ik verbaas me weer over het vingertjes-wijzende gedrag van sommige forummers hoor Pffff





Oh waardan?



Ik mis altijd alles!
Ik houd me ook afzijdig Zus... maar kan het niet laten om steeds weer die kant op te gaan om bij te lezen
Alle reacties Link kopieren
Is het weer zo ver, Bi??
Alle reacties Link kopieren
He zus
quote:FrreaK schreef op 21 augustus 2010 @ 21:23:

[...]





Oh waardan?



Ik mis altijd alles!

*kijkt om zich heen... geen Angels in de buurt? Kinderen en financien*

Alle reacties Link kopieren
Tssssk... ik mag nie lezen..... en jullie zitten gewoon te topichoppen



Duh



*bind ze vast aan 3000PIJLERT *
quote:friezinnetje schreef op 21 augustus 2010 @ 21:23:

Is het weer zo ver, Bi??

Ik zal het netjes zeggen:



ik word er onpasselijk van en een bepaalde smiley zou uitkomst bieden!
Alle reacties Link kopieren
Even snel een haai en baai!



Ben eventjes thuis de hond ophalen en jassen voor de kinderen!



Heb net de kinderen bij oma gebracht, verjaardag is veels te gezellig! nog even een paar jassen nabrengen bij oma en dan hop naar lief zusje! onszelf bezatten!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
*Rent heel even weg*
Alle reacties Link kopieren
Haai en Baai Pop!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven