3000+ deel 61
vrijdag 20 augustus 2010 om 21:12
Alweer 60 topics samen vol gekletst.
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
Een lach en af en toe een traan. Het komt allemaal langs op z'n tijd. Dan zeggen ze "het is maar internet" Dat klopt!
Maar op een andere manier hadden deze mensen elkaar nooit leren kennen.
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
* Let op: je bent lid na drie postings.
You can check out any time... but you can never leave!!
maandag 23 augustus 2010 om 22:08
maandag 23 augustus 2010 om 22:08
quote:spuka schreef op 23 augustus 2010 @ 22:07:
@bi jatterT
Klopt... ik had m inderdaad van jou gejat!! Ik vind m zoooo leuk maar had geen zin om hem zelf opnieuw uit te vinden
sg ctrl-c ctrl-v aaaaaaaaaa pie_returns
@bi jatterT
Klopt... ik had m inderdaad van jou gejat!! Ik vind m zoooo leuk maar had geen zin om hem zelf opnieuw uit te vinden
maandag 23 augustus 2010 om 22:09
Lieve maisjes, haske bedankt voor jullie felicitaties!
En dan belt vanmiddag mijn oudste, die voor een paar maanden ver weg in Frankrijk is voor stage...... en dan heb ik ook tranen met snot
Maar zo zelfstandig en zo knap vind ik dat van haar. Er alleen naartoe gereisd met al haar zooi, daar alleen maar Frans moeten spreken en dat kan ze nog helemaal niet.
Woensdag verhuist mijn tweede naar een andere stad ( op 3 uur reizen met het ov) en ook dat vind ik zo dapper. Helemaal alleen daar naartoe, nieuwe mensen leren kennen.
Volgende week gaat mijn jongste mijlenver weg naar de middelbare school. Mijlenverweg omdat ze ook topsport en dus richting haar trainingsfaciliteiten naar school moet gaan.
Dus Gravin, schaam je niet. Het komt allemaal goed
Je dochter is op weg naar zelfstandigheid en dat is zoooo leuk om te mee te maken.
Geloof deze ouwe muts maar gewoon
en verder sorry voor de egopost, ben ietwat emo
En dan belt vanmiddag mijn oudste, die voor een paar maanden ver weg in Frankrijk is voor stage...... en dan heb ik ook tranen met snot
Maar zo zelfstandig en zo knap vind ik dat van haar. Er alleen naartoe gereisd met al haar zooi, daar alleen maar Frans moeten spreken en dat kan ze nog helemaal niet.
Woensdag verhuist mijn tweede naar een andere stad ( op 3 uur reizen met het ov) en ook dat vind ik zo dapper. Helemaal alleen daar naartoe, nieuwe mensen leren kennen.
Volgende week gaat mijn jongste mijlenver weg naar de middelbare school. Mijlenverweg omdat ze ook topsport en dus richting haar trainingsfaciliteiten naar school moet gaan.
Dus Gravin, schaam je niet. Het komt allemaal goed
Je dochter is op weg naar zelfstandigheid en dat is zoooo leuk om te mee te maken.
Geloof deze ouwe muts maar gewoon
en verder sorry voor de egopost, ben ietwat emo