3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Ihildehuit is nog steeds ziek en zielig.
Alle reacties Link kopieren
San Marino volgens mij, Bi
Alle reacties Link kopieren
agossie, arm kleintje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ow okee Friezzzz.... dat team waar de plaatselijke bakker, dokter en loodgieter gezellig een balletje in het nationale elftal trappen



Nog geen verbetering bij Ihildehuit Floor?
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 01 september 2010 @ 19:54:

[...]







Wij hebben 13 uur in de auto naar Frankrijk gezeten waarvan de baby er 12 uur lang 'Ihildehuit' (= ik wil d'r uit!) heeft geroepen. Sindsdien heet ze geen baby meer, maar Ihildehuit.



Nou ja, voor het zelfde geldt was het een naam geweest in Eskimotaal/Zimbabwiaans

Maar nu snap ik het.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 19:58:

Ow okee Friezzzz.... dat team waar de plaatselijke bakker, dokter en loodgieter gezellig een balletje in het nationale elftal trappen



Nog geen verbetering bij Ihildehuit Floor?Ja, die ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 19:55:

Ik word altijd pas weer een fanatieke fan als het voor eggie gaat beginnen

Ik ben altijd fanatiek. Voor de tegenpartij.
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 19:59:

[...]





Ik ben altijd fanatiek. Voor de tegenpartij.
Alle reacties Link kopieren
Floor, hoest met de muizen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Oh ja de muisjes!

Zijn ze al zwanger?
quote:rosanna08 schreef op 01 september 2010 @ 20:03:

Floor, hoest met de muizen?

De muizen zijn weer fit. En het zijn er nog steeds maar 2!

Hebben jullie het topic Totale verwoesting al gezien??
Ik ga hier even 5 kinderen (we hebben een logé) op bed pleuren. Ik ben ze zat.
Alle reacties Link kopieren
Nee Bi, is het interressant? Wanneer gaan we met zijn allen? Of gaat het daar niet over?
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 20:04:

Hebben jullie het topic Totale verwoesting al gezien??Pffff... heftig ja!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 20:04:

Hebben jullie het topic Totale verwoesting al gezien??Ja, en daar moest ik van huilen. Ik kon het even niet opbrengen om daar te reageren.
Nee Friezzzz.... niks te rellen... maar wel heftig!
Alle reacties Link kopieren
ja, net gelezen Bianc, heel heftig
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Zeker weten Floor?

Ze zien er niet uit alsof ze heel veel gegeten hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ohw, zal even kijken
Alle reacties Link kopieren
Ja heftig idd.
Alle reacties Link kopieren
Ik maak me zorgen om IBI.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ook...

Duurt lang voor er bericht is en ik hoop maar op "geen nieuws goed nieuws"
Alle reacties Link kopieren
er zal heel veel op hen afgekomen zijn, of het nou heel slecht nieuws is, of dat de transplantatie snel mogelijk is en daar zullen ze dan toch eerst samen en met familie over willen praten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Het zou me ook niet verbazen als de dokter pas een uur later aan kwam kakken... of meer dan een uur!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven