3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Ow leuk Appel... ik ga nog even kijken en ondertussen genieten van mn laatste peukie van vandaag



quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:37:

Shit... betrapt



Ach, ik verraad me zelf dat ik hier zat te gluren, dus vergeven



quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:42:

[...]



Nog 2 posts... en "you can check out any time... but you can never leave!" Moehahahahahaha (gemene grijns)En dan zeg ik nu maar niks meer.... (gemene grijns terug)
quote:juliaana schreef op 01 september 2010 @ 22:52:

[...]





Ach, ik verraad me zelf dat ik hier zat te gluren, dus vergeven





[...]





En dan zeg ik nu maar niks meer.... (gemene grijns terug) Ahhh joh... hoe meer zielen...
Alle reacties Link kopieren
Ik snap wat je bedoelt Bianca.



Ik ga trouwens ook maar eens naar mijn bed. Morgen heel vroeg op. Als alles goed gaat, ga ik nu eindelijk een dagje naar Duitsland.



Weltrusten allemaal.
Truste Chris



En ik probeer vrijdag een topic te openen... maar we moeten darten en ik weet niet hoe laat enzo... als ik er niet ben, wil jij het dan doen???
Spuuk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 01 september 2010 @ 22:59:

Truste Chris



En ik probeer vrijdag een topic te openen... maar we moeten darten en ik weet niet hoe laat enzo... als ik er niet ben, wil jij het dan doen???



Welja. Maar ga eerst uiteten, dus weet niet of ik op tijd ben. Maar ach, ze verliezen toch. Ook zo sneu om daar een topic voor te openen



terug
quote:Christiane04 schreef op 01 september 2010 @ 23:01:

[...]





Welja. Maar ga eerst uiteten, dus weet niet of ik op tijd ben. Maar ach, ze verliezen toch. Ook zo sneu om daar een topic voor te openen



terug

Stom kind!!





Alle reacties Link kopieren
trusten bedgaanders!



haai spuuk!
Peuk op... port op.... Tot morgen!!!!
Alle reacties Link kopieren
ik lig ook al onder mijn dekbed. lekker warm.
Truste Bi.
Alle reacties Link kopieren
trusten bi
Alle reacties Link kopieren
ik ga ook slapen, truste allemaal
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Trusten Bi en Roos!
Truste Roos.
Alle reacties Link kopieren
trusten roosje!
Alle reacties Link kopieren
ik ga nou g even topic hoppen en daarna slapen. trusten alvast!
Alle reacties Link kopieren
Trusten appel!



Ik ga ook nog even wat doen en nog wat op het forummen rondneuzen en dan slapen.



Weltrusten allemaal
Goedmeurning!!!



Vanavond pas laat thuis, want vergadering



Fijne dag iedereen!!
Alle reacties Link kopieren
HUH?? 23.12 de laatste post hiero??



Oh ja, Mocy is met vakantie, dat scheelt!







goeiemorgen allemaal
Alle reacties Link kopieren
Heee Bianca!
Heeee Frieezzz!
Alle reacties Link kopieren








Zo, ontbijt voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Werk ze, Bi! En tot vanavond.

Ik heb onder werktijd een vergadering, dat is beter!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven