3000+ deel 63!

30-08-2010 20:37 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Yeah!

Mijn eerste 3000+ topic!



Huilen, lachen, onzinnige en zinnige dingen...

Het kan hier allemaal!



Een aantal belangrijke regels:

* svp niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie

* toon respect naar elkaar in elke situatie

* verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed



Have fun!





ps. een gewaarschuwd troll telt voor 2!
Alle reacties Link kopieren
friez, wat ben je assertief vanavond!





Bi, afstandsbediening, dan wordt het serieus!
Zo, ik heb net al mijn pillen erin gekiept en weggespoeld met jus d'orange. Ik voel me al een stuk gezonder.
quote:rosanna08 schreef op 02 september 2010 @ 22:24:

bij ons is er nog wel plaats Bianc Het voordeel is... als hij zo doorgaat dan kom ik zaterdag op zeker!!
Lastig hoor Bi. Kun je hem er gewoon niet even aan de haren bijslepen?
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:26:

Zo, ik heb net al mijn pillen erin gekiept en weggespoeld met jus d'orange. Ik voel me al een stuk gezonder.Groeit het al???

quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:27:

Lastig hoor Bi. Kun je hem er gewoon niet even aan de haren bijslepen?Hmmm hij is al 50 he... elke haar is er eentje en daar motten we zuunig op zijn!!
Alle reacties Link kopieren
Gaaaap, oh ik moet echt naar bed. Die pokkewekker loopt om 7 uur weer af.

Ga eerst maar even de plantjes water geven.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 02 september 2010 @ 22:26:

Zo, ik heb net al mijn pillen erin gekiept en weggespoeld met jus d'orange. Ik voel me al een stuk gezonder.



zie je wel, het helpt écht!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:26:

[...]



Het voordeel is... als hij zo doorgaat dan kom ik zaterdag op zeker!!voor Bianco:





Nou kom je zeker Bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:26:

[...]



Het voordeel is... als hij zo doorgaat dan kom ik zaterdag op zeker!! oeh geef zijn nummer eens, dan ga ik wel stoken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik neem dr ook nog eentje Gravinnetje!! Gek idee dat we hemelsbreed nog geen kwartier lopen bij elkaar vandaan zijn he!
maar dan ben ik niet op mn vrolijkst en moet ik heeeeel veeel port hoor Roos en Friezzz !!
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog boodschappen doen, Bi!
Alle reacties Link kopieren
Dat snap ik Bi, dat je zo ervaart naar ex toe.



Ik ben ineens kindloos zaterdag.

Is mijn auto stuk!!! Grrrrr&*^%$#@!
Alle reacties Link kopieren
tssssk ons gezelschap is genoeg om weer vrolijk te worden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Wie haalt egel op?
Alle reacties Link kopieren
misschien maar beter ook, tegen beter weten in lever ik uitputtingsslag met mezelf.
Alle reacties Link kopieren
Egeltje, welke richting woon je ongeveer?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:31:

Wie haalt egel op?

aaah, wat lief!



Wie zijn er eigenlijk van de partij?
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 22:31:

misschien maar beter ook, tegen beter weten in lever ik uitputtingsslag met mezelf.Uitputtingsslag? Dat levert alleen maar lol en energie op heur!!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 02 september 2010 @ 22:32:

[...]



aaah, wat lief!



Wie zijn er eigenlijk van de partij?Sgaap, Roos, Choco, Bianca en ik
quote:friezinnetje schreef op 02 september 2010 @ 22:34:

[...]





Sgaap, Roos, Choco, Bianca en ik Onder voorbehoud he!!!
Alle reacties Link kopieren
Heel raar Bi, zeker als ik daar rond loop om te winkelen. Dan vraag ik me altijd af of we elkaar niet toevallig passeren.



Wat is er zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Heel ver bij jou vandaan hoor Roosje, meer richting freak.

Maar het zou dom van me zijn om te komen, ik doe wel stoer, maar zit er beetje doorheen.

wel lief van je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 02 september 2010 @ 22:34:

[...]



Onder voorbehoud he!!!Nou Roos is nu toch aan het bellen met hem? En ik heb een extra afstandsbediening aan hem gegeven. Moet genoeg zijn toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven