3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
vrijdag 17 september 2010 om 22:57
quote:Gravinnetje schreef op 17 september 2010 @ 22:53:
Pop, soms is loslaten de beste weg om iets te behouden.
Dat doe ik nu ook, ik laat haar even met rust, al voor de zomer, maar ze zoekt me helemaal niet op, en ik voel me heel erg afgewezen als ik haar op zoek dus daar ben ik mee gestopt.
Ik durfde me te geven aan haar, iets wat ik niet snel kan, het was een tijd heel hecht, ze heeft een operatie gehad met 50% overlevingskans, ik heb gehuild en geschreeuwd toen ze in de ok lag, ik wil haar voor geen goud kwijt
Pop, soms is loslaten de beste weg om iets te behouden.
Dat doe ik nu ook, ik laat haar even met rust, al voor de zomer, maar ze zoekt me helemaal niet op, en ik voel me heel erg afgewezen als ik haar op zoek dus daar ben ik mee gestopt.
Ik durfde me te geven aan haar, iets wat ik niet snel kan, het was een tijd heel hecht, ze heeft een operatie gehad met 50% overlevingskans, ik heb gehuild en geschreeuwd toen ze in de ok lag, ik wil haar voor geen goud kwijt
vrijdag 17 september 2010 om 22:59
quote:FlorisFlorijn schreef op 17 september 2010 @ 22:54:
Soms lukt het even niet samen Pop en kom je later weer op elkaars pad. Lopen jullie levens ver uiteen?
Ze woont hier vlak achter, ik zie haar best vaak onderweg naar school waar onze kinderen op zitten
Ze is het afgelopen jaar heel veel afgevallen en het lijkt wel of ze een ander mens is geworden
Soms lukt het even niet samen Pop en kom je later weer op elkaars pad. Lopen jullie levens ver uiteen?
Ze woont hier vlak achter, ik zie haar best vaak onderweg naar school waar onze kinderen op zitten
Ze is het afgelopen jaar heel veel afgevallen en het lijkt wel of ze een ander mens is geworden