3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
maandag 13 september 2010 om 19:14
@Choco: 5HTP
http://www.solgar.nl/prod ... je-vorm-aminozuren/5-htp/
Ik mocht het van mijn psych 3 maanden proberen om te kijken of het aansloeg. Dat deed het na ongeveer 2 maanden. Ik heb dysthymie, dus altijd een wat somber gevoel, maar ernstige depressies (die ik al 17 jaar had/heb) niet meer.
Het is overigens niet goedkoop (wordt ook niet vergoed) en het mag ook geen AD heten (Europese regels). Het wordt een voedingssupplement genoemd, maar ik vind dat de lading niet dekken. Nadeel, is dat het tegenwoordig ook door veel drugsgebruikers wordt gebruikt om hun dip na de roes tegen te gaan. Daardoor heeft het in sommige kringen een slechte naam.
Hou er ook rekening mee dat er geen wetenschappelijk bewijs is voor natuurlijke producten. Toch hebben veel mensen er baat bij.
Ik in ieder geval wel.
http://www.solgar.nl/prod ... je-vorm-aminozuren/5-htp/
Ik mocht het van mijn psych 3 maanden proberen om te kijken of het aansloeg. Dat deed het na ongeveer 2 maanden. Ik heb dysthymie, dus altijd een wat somber gevoel, maar ernstige depressies (die ik al 17 jaar had/heb) niet meer.
Het is overigens niet goedkoop (wordt ook niet vergoed) en het mag ook geen AD heten (Europese regels). Het wordt een voedingssupplement genoemd, maar ik vind dat de lading niet dekken. Nadeel, is dat het tegenwoordig ook door veel drugsgebruikers wordt gebruikt om hun dip na de roes tegen te gaan. Daardoor heeft het in sommige kringen een slechte naam.
Hou er ook rekening mee dat er geen wetenschappelijk bewijs is voor natuurlijke producten. Toch hebben veel mensen er baat bij.
Ik in ieder geval wel.
maandag 13 september 2010 om 19:16
quote:apppel schreef op 13 september 2010 @ 19:07:
Ik denk dat als je reguliere AD hebt gebruikt dat een homeopatisch medicijn niet gaat helpen chooc...
Het is geen homeopathie, maar een plantaardig iets. Het wordt gemaakt uit de zaadjes van een Afrikaanse plant en werkt hetzelfde als bijvoorbeeld seroxat. Het is echter niet chemisch/kunstmatig.
En bij mij heeft het juist wel geholpen. En ook nog eens zonder bijwerkingen.
Ik denk dat als je reguliere AD hebt gebruikt dat een homeopatisch medicijn niet gaat helpen chooc...
Het is geen homeopathie, maar een plantaardig iets. Het wordt gemaakt uit de zaadjes van een Afrikaanse plant en werkt hetzelfde als bijvoorbeeld seroxat. Het is echter niet chemisch/kunstmatig.
En bij mij heeft het juist wel geholpen. En ook nog eens zonder bijwerkingen.
maandag 13 september 2010 om 20:00
Bianc ik heb niet getrilvingert.
Dammmm mensen
Waar komen al die eisen vandaan zeg.
Ik dacht dat we hier voor de lol zaten met af en toe serieuze gesprekken omdat in een van ons haar leven iets gebeurd.
Als ik een topic wil vullen met
" op naar deel 66" dan zie daar de humor eens van svp.
lees allemaal eens deel 1
Dammmm mensen
Waar komen al die eisen vandaan zeg.
Ik dacht dat we hier voor de lol zaten met af en toe serieuze gesprekken omdat in een van ons haar leven iets gebeurd.
Als ik een topic wil vullen met
" op naar deel 66" dan zie daar de humor eens van svp.
lees allemaal eens deel 1
maandag 13 september 2010 om 20:06
Geen sorry nodig, maar ik wordt een beetje moe van wat wel en niet zou mogen.
Nou ik doe waar ik zin in heb, zeker als ik op zondag nacht wakker lig na een minder leuk weekeind.
Dan heb ik helemaal geen zin dat iemand me ook maar de les leest over wat wel en niet zou mogen.
Zo dat wilde ik even gezegd hebben.
En als ik echt recalcidinges ben post ik dit gewoon 200 keer
Nou ik doe waar ik zin in heb, zeker als ik op zondag nacht wakker lig na een minder leuk weekeind.
Dan heb ik helemaal geen zin dat iemand me ook maar de les leest over wat wel en niet zou mogen.
Zo dat wilde ik even gezegd hebben.
En als ik echt recalcidinges ben post ik dit gewoon 200 keer