3000 + deel 65
vrijdag 10 september 2010 om 21:58
Deel 65,..... en we gaan nog niet met pensioen. Onze pensioengerechtigde leeftijd schuiven we al vast op.
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
Dus iedereen van harte welkom!
Na 3 postings ben je lid, en zit je hier tot dat je het verzorgingshuis in mag!
- we kwoten nooit persoonlijke info!
- leed = leed, en iedereen mag hier posten wat ie kwijt wil!
anoniem_76983 wijzigde dit bericht op 14-09-2010 16:59
Reden: en al weer aangepast :)
Reden: en al weer aangepast :)
% gewijzigd
dinsdag 14 september 2010 om 07:47
Bi, ik haakte aan, omdat ik het na twee weken wel genoeg vind en ik geef wat voorbeelden waarbij ook ik 3 pagina's doorscroll. Alcohol is er daar 1 van. En bij jou uit zich de dagelijkse alcoholinname met je portstanden. Dat ik en alcohol niet tot een juichstemming leiden heb ik al veel eerder laten merken. Dat ik en gepraat over AD en therapie ook niet tot yes laat ik er in duiken leidt, is ook al langer bekend. En toch vind ik t best, ik scrol door, ga ff ergens anders heen enz enz.
dinsdag 14 september 2010 om 07:55
quote:Bianca40 schreef op 14 september 2010 @ 07:04:
Is er dan niemand die door mn regels doorleest dat het gewoon even een kutavond is? Nee natuurlijk niet!! Want we zien elkaar niet, we moeten het puur hebben van de woorden die uit onze toetseLetterlijk posten wordt ook over heen gelezen, zoveel is duidelijk.
Is er dan niemand die door mn regels doorleest dat het gewoon even een kutavond is? Nee natuurlijk niet!! Want we zien elkaar niet, we moeten het puur hebben van de woorden die uit onze toetseLetterlijk posten wordt ook over heen gelezen, zoveel is duidelijk.
dinsdag 14 september 2010 om 07:59
Bi, jouw post was niet de aanleiding het was t gallisch van Christiane in combinatie met jouw postings en in combinatie met het feit dat Sgaap tegenwoordig 's nachts slaapt en Appel de dolle 3 minuten had. Ik lig in een deuk en lees daarna de reacties. En haak daarbij aan. Doe jij ook als t 's gebeurd of je geeft je mening. En doe nou niet net alsof ik alleen maar meeloop, want ik gooi over t algemeen geheel zelstandig met knuppels in dit hoenderhok als er iets langer dan mijn uithoudingsvermogen gaande is.
dinsdag 14 september 2010 om 08:13
Ik snap er de ballen niet van, vangisterenavond, laptop was ineens op, ik was ineens pleite naar mijn schone bed
Trilvingeren was is dat, is dat tab tab enter?
Nou dan maar even mijn mening;
Iedereen doet maar wat ie wilt, ik neem mij voor het mij niet persoonlijk te nemen als iemand door een gevoelige post ofzo van mij heen olifant want zo werkt 3000+ nou eenmaal.
Anyways dat ik wat ik ervan snap en dat is mijn mening, nu over tot de orde van de dag!
Lekkere wijven van mij, kom op groepsknuffel!
Trilvingeren was is dat, is dat tab tab enter?
Nou dan maar even mijn mening;
Iedereen doet maar wat ie wilt, ik neem mij voor het mij niet persoonlijk te nemen als iemand door een gevoelige post ofzo van mij heen olifant want zo werkt 3000+ nou eenmaal.
Anyways dat ik wat ik ervan snap en dat is mijn mening, nu over tot de orde van de dag!
Lekkere wijven van mij, kom op groepsknuffel!
dinsdag 14 september 2010 om 09:30
quote:chocolover schreef op 13 september 2010 @ 22:37:
Chris bedankt voor de tip! Ga het morgen voorstellen aan psych!
Succes.
@ rest: sorry voor mijn opmerking over dat trilvingeren. Het was niet mijn bedoeling om er gelijk een discussie over los te maken.
De eerste keer vond ik het grappig, nu zo af en toe storend en dat heb ik geuit. Maar ik ben ook maar ik, en bovendien nog niet zo lang lid van 3000, dus heb (vind ik zelf dan) niet eens recht van spreken. Gewoon lekker mee doorgaan dus als jullie het wel leuk vinden Ik lees er wel omheen.
Chris bedankt voor de tip! Ga het morgen voorstellen aan psych!
Succes.
@ rest: sorry voor mijn opmerking over dat trilvingeren. Het was niet mijn bedoeling om er gelijk een discussie over los te maken.
De eerste keer vond ik het grappig, nu zo af en toe storend en dat heb ik geuit. Maar ik ben ook maar ik, en bovendien nog niet zo lang lid van 3000, dus heb (vind ik zelf dan) niet eens recht van spreken. Gewoon lekker mee doorgaan dus als jullie het wel leuk vinden Ik lees er wel omheen.