3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren

We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Hé Friez. Kijk je nog HNTM? En zo ja, is het wat?
quote:mocy schreef op 20 september 2010 @ 19:02:

Hé Friez. Kijk je nog HNTM? En zo ja, is het wat?

Ja ik kijk weer, maar was vorige week wel een hele rommelige aflevering. Ze hebben ong 3 afleveringen in 1 gedaan.

Maar vanavond wel de make-overs!
He Roosje is er weer... welkom terug meid!
Roos Fijn dat je er weer bent en fijn dat je het zo fijn hebt gehad!

Welkom terug Roos! Leuke week gehad?

Appel

IBi
Freak en AR
Hey Friez
ik sta voor de deur van de sportschool
quote:spuka schreef op 20 september 2010 @ 18:35:

[...]

[afbeelding] Het was donker!!!

Dat is nog steeds geen excuus om een sprinkhaan voor spin uit te schelden!!!

En speciaal daarvoor is trouwens het licht uitgevonden

quote:josje37 schreef op 20 september 2010 @ 19:19:

ik sta voor de deur van de sportschoolPas als je binnen bent telt het als sporten!! Hypootje!!
Goed zo Josje!

Roos, hoe was je vakantie? Valt tegen dat dagelijkse ritme weer dan he?

En Bi, ik hoorde vannacht inderdaad een boot ronken. Ik mijn dakraampie open om te kijken, het moest wel een heel oud schip zijn want hij ronkte echt abnormaal hard. Maar nope, geen schip te bekennen. Dus het kon niet anders dan dat jij aan het snurken was!
IBI, hoe is het gegaan vandaag? De 2 gesprekken met HIH en jouw gesprek?
ik heb een heerlijke vakantie gehad, echt zo ontspannend en zo, viel echt tegen om weer terug te zijn

maar ben wel blij om jullie allemaal weer te "zien"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ik ben evn weg, tot later
Roos ik ben ook nog niet zo lang terug en valt me nog steeds tegen. Vooral vroeg eruit vanmorgen.
Nietus Gravinnetje!!

Roos... ik kan ook altijd zo'n heimwee naar vakantie terug hebben... helaas zit je waarschijnlijk binnen een paar uur of - als je mazzel hebt - binnen een paar dagen in het Holland-ritme.

Tot laterr Friezzz... wat ga je doen???
Haaaai MU... hoe is het met je??
Nietus Bi? Was het dan Bianco?

Ik baal er van dat wij iedere keer maar 1x per jaar op vakantie kunnen en niet nog eens weekje of lang weekend tussendoor. Maar ja, eigen schuld natuurlijk. Als ik uitreken wat die concertkaartjes kosten die we dit jaar gekocht hebben zou ik gerust nog een paar weken extra op vakantie kunne. Keuzes maken dus. En zonder muziek kan ik niet en als het moet zonder vakantie wel dus dan is de keuze snel gemaakt.
quote:Bianca40 schreef op 20 september 2010 @ 19:34:

Tot laterr Friezzz... wat ga je doen??? Poepen in een ouwe schoen.
Hey Bi!!

Ja hier gaat het wel, druk vanwege mijn aanstaande vertrek naar de UK en hondje is op.

Ze is oud en wordt opeens hard minder.

Ben bang dat ik voor volgende week een hele moeilijke afspraak moet maken...

Hoe is het met jou?
Ja concertkaartjes zijn duur he Gravinnetje!! Maar als je dat zo graag doet dan is dat toch ook belangrijk?

Wij gaan graag naar voetbal in Amsterdam maar met zn vijven ben je zomaar rond de 300 euro kwijt voor een paar uurtjes uit, dat ga ik dus echt niet (meer) doen!
Omdat ik me de afgelopen dagen niet lekker voel heb ik ook niet veel gerookt buiten. Ik rook uberhaupt al niet veel, ik denk max. 3 sigaretten per dag maar het hoort er maar 1 te zijn.

Vandaag was minigravin weer eens aan het spelen. Mama, ik ga even naar buiten hoor, even roken. En vervolgens gaat ze op haar stoeltje in de woonkamer zitten en houdt haar 2 vingertjes tegen haar mond en blaast rook uit.

Kortom, ik rook niet meer waar zij bij is. Alleen nog als zij in bed ligt, weer terug naar dat ene sigaretje dus. Of als er visite is en daar rokers bij zijn (ook al zou ik dat dus ook niet moeten doen dan).

Leuk zo'n spiegel.....
Auw MU... dat wordt inderdaad een hele moeilijke afspraak, maar ook een moedige!

Jij naar de UK?? Heb ik wat gemist? Wat ga je daar doen-behalve-poepen-in-een-ouwe-schoen (zo Gravinnetje.. ik ben je voor )?
Aaah MU wat zielig je hondje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven