3000+ deel 66
maandag 20 september 2010 om 23:50
De forummer in kwestie is al gemaild, in principe is het natuurlijk ook een stukje eigen verantwoording wat hij hier op het forum neerzet.
Ik snap je punt hoor, maar ik vind dit niet zulke spoed dat er nu direct ingegrepen moet worden.
Misschien komt 2 nog terug op haar uitspraak, misschien niet.
We zullen het morgen wel zien, ik zag dat je de vraag ook al bij Naomi had neergelegd.
Ik snap je punt hoor, maar ik vind dit niet zulke spoed dat er nu direct ingegrepen moet worden.
Misschien komt 2 nog terug op haar uitspraak, misschien niet.
We zullen het morgen wel zien, ik zag dat je de vraag ook al bij Naomi had neergelegd.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
maandag 20 september 2010 om 23:54
Wie zegt dat hij het zelf is 4 en als hij het wel zelf is, wat dan met de privacy van zijn vriendin? En wat is het nou voor bezwaar om dat topic uit de lucht te halen? Er staat weinig zinnigs in en hij is zelf niet meer geweest.
Ik vind het nobel dat jullie niet aan elkaars stoelpoten zagen hoor, maar dit kan echt, echt niet. Die jongen is tot bijna aan zijn huis te traceren.
Ik vind het nobel dat jullie niet aan elkaars stoelpoten zagen hoor, maar dit kan echt, echt niet. Die jongen is tot bijna aan zijn huis te traceren.
dinsdag 21 september 2010 om 00:01
quote:FlorisFlorijn schreef op 20 september 2010 @ 23:54:
Wie zegt dat hij het zelf is 4 en als hij het wel zelf is, wat dan met de privacy van zijn vriendin? En wat is het nou voor bezwaar om dat topic uit de lucht te halen? Er staat weinig zinnigs in en hij is zelf niet meer geweest.
Ik heb geen idee of hij wel is wie hij zegt dat hij is.
Maar dat heb ik bij jou ook niet, bij wijze van.
Dat is idd waar, als 2 al een beslissing heeft genomen, gaan wij niet 2 overrulen en een andere beslissing nemen.
En ik ben het ook wel eens met de beslissing van 2, dus aan mij heb je op het moment ook niks.
Ik heb geen idee of hij wel is wie hij zegt dat hij is.
Maar dat heb ik bij jou ook niet, bij wijze van.
Dat is idd waar, als 2 al een beslissing heeft genomen, gaan wij niet 2 overrulen en een andere beslissing nemen.
En ik ben het ook wel eens met de beslissing van 2, dus aan mij heb je op het moment ook niks.
e-mail | redactievivaforum@gmail.com
dinsdag 21 september 2010 om 00:06
Nee, dat weet je van mij ook niet (in theorie dan), maar ik ben niet door wildvreemden op basis van mijn nick te traceren.
Ik zie het ook niet als overrulen. Ik zie het meer als even een time out geven/nemen.
Ik word ook wel eens 'gecorrigeerd' door een collega. Niks mis mee.
Die jongen is of dom of hij wordt genaaid. In beide gevallen kan een beetje bescherming geen kwaad.
Ik zie het ook niet als overrulen. Ik zie het meer als even een time out geven/nemen.
Ik word ook wel eens 'gecorrigeerd' door een collega. Niks mis mee.
Die jongen is of dom of hij wordt genaaid. In beide gevallen kan een beetje bescherming geen kwaad.
dinsdag 21 september 2010 om 09:05