3000+ deel 66

18-09-2010 00:08 3459 berichten
Alle reacties Link kopieren

We gaan weer verder, de weg is belangrijker dan het doel.

Voel je welkom:

Persoonlijke posts worden niet gequoot

Leed=Leed, vergelijken is zinloos.
Hey IBI
Ah Chris, ik ga je missen! Blijf je nog wel mijn buurtje of stop je daar ook mee?

Bi, Jacky heb gesignaleerd op de boerderie. Heb een belted kalfje gehad van d'r.

Mini is sneu ja. Graaf vroeg zelfs of we haar wel naar mijn ouders moesten brengen morgen. Euhm, ja? Als ze bij mij zielig op schoot kan hangen kan ze het ook bij mijn moeder. Gaat me aan mijn hart maar zo is het wel.
Jammer Chris
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 21 september 2010 @ 21:08:

Chris waarom dat?

Meerdere redenen. Het kost te veel tijd. Dat geldt ook voor farmville. Beiden vind ik leuk, maar eigenlijk wil ik de tijd die ik in het forum en FV steek, gebruiken om weer gezond te worden. Ik wil mijn tijd en energie steken in mijn toekomst, in het bereiken van mijn doelen. Dat lukt me niet als ik blijf forummen en boerderijen.

Het forum kost me ook te veel emotionele energie. Dat is begonnen na Hans-gate. Ik vind het nog steeds onverteerbaar dat mensen een ander weg kunnen zetten als een seks-offender terwijl er eigenlijk sprake is van een persoonlijke antipathie, en daarmee wegkomen. Hans-gate is de laatste dagen weer opgelaaid, en nog steeds houden de verantwoordelijken hun lippen op elkaar en forummen weer vrolijk mee alsof er niets is gebeurd. Iedereen schijnt dat normaal te vinden. Ik niet. En vanuit Viva mag er niet over gesproken worden. Ik merk dat ik er gespannen en opgefokt van raak. Dat is natuurlijk iets van mij, maar ik merk dat ik een tijdje afstand wil.

Ook merk ik dat ik vaak te betrokken ben en daar 'persoonlijk onder leidt'. Met meeleven (IBI), met boos zijn (Hans-gate), met irritatie (over de zoveelste domme muts die bij een partner blijft die slecht voor haar is, maar het toch continu blatend haar 'ware' noemt).

Ik blijf wel meelezen met jullie, want zoals gezegd vind ik dit een fijn topic. En zal zo af en toe even komen zwaaien.

P.s. 1 - Als jullie een topic-brede meet organiseren, wil ik er wel graag bij zijn.

P.s. 2 - Uiteraard ben ik wel weer van de partij bij de Nederlands-elftal topics van Bianca. Iemand moet jullie tenslotte een beetje realiteitszin bijbrengen

allemaal
Chris

Maar ik begrijp het wel... ik laat me allang niet (meer) meeslepen, maar dat komt vooral omdat ik gewoon veel minder tijd heb op te forummen. Andersom betekent dat hopelijk voor jou dat... als je er (veel) minder tijd aan besteedt je het ook puur als ontspanning kunt zien.

Laat af en toe even weten hoe het met je gaat??

En over de voetbaltopics hebben we het nog wel

Chris, ik begrijp ook goed wat je bedoeld. Soms kost het meer energie dan het oplevert en als je de energie (tijdelijk) anders nodig hebt, moet je dat doen. Ik wens je veel succes met het bereiken van je doelen. Laat je nog wel eens weten of het gelukt is?
quote:Bianca40 schreef op 21 september 2010 @ 21:29:

Chris

Laat af en toe even weten hoe het met je gaat??

terug.

En ja, dat zal ik doen.
Lieve Chris, ik snap je keuze. Ik heb niet veel tijd met je doorgebracht hier maar ik kan al wel zeggen dat ik je ga missen.

Tot ziens meid en zorg goed voor jezelf want dat is het belangrijkste.
quote:josje37 schreef op 21 september 2010 @ 21:32:

Laat je nog wel eens weten of het gelukt is? Natuurlijk. Ik ga jullie ook maar voor een tijdje verlaten. Ik schrijf nog niet zo lang mee hier, maar ben het die paar weken erg gaan waarderen. En jullie nog meer. Dat wil ik niet voor altijd missen. Vandaar dat ik slechts tijdelijk (paar weken/maanden) afscheid neem. Maar voor nu is het goed.
Zorg goed voor jezelf en hopelijk tot gauw Chris
Tot gauw.
Tot gauw.
Chris, wat een wijs besluit van je!

Je energie gebruiken voor jezelf en gezond worden op nr 1 zetten.

Het Hans verhaal heb ik van de zijlijn meegekregen en zat/zit mij ook niet lekker, ik snap je gevoelens wel.

Als ik veel rondhobbel over het hele forum krijg ik ook al snel het gevoel dat je omschrijft.

Daarom ben ik voornamelijk hier op 3000+ te vinden

Hier voel ik mij thuis.
Ooh euh sowwy

allemaal!
Wat een wijze besluiten zijn er genomen vandaag op deze derde dinsdag in september.

Als de regering het niet voor elkaar krijgt brengen wij 3000ers zelf onze zaakjes wel op orde!
Allereerst een voor MU en wat een mooi en passend stukje had Bam voor je geplaatst.
Chris, neem de tijd die je nodig hebt
Hai Floris
Egeltje en Floor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ik ga voor vanavond ook een wijs besluit nemen. Ik ga computertje afsluiten en lekker in bed een boek lezen. Als ik te lang doorga met forummen merk ik dat ik slecht slaap. Dus bij deze tot morgen en weltrusten
@Choco, wat stoer van je, en een geweldig motto!

@MU, knap hoor om besluit te nemen.

Wijze woorden van Bankje en BAM, niets aan toe te voegen.

@IBI voor jou de dagelijkse

@BAM, de struisvogel heb ik aan mijn moeder gegeven, ze wil hem niet meer afstaan.

Jij kunt zonder hoor, je bent meer dan je zelf denkt!

@Freak, ik begrijp (ik kan tussen de regels doorlezen ) dat je goed bezig bent!

Chris, een moeilijk maar wijs besluit. Ik heb ook weleens brullend of briesend achter de kapjoeter gezeten. Niet goed en het juiste moment om even afscheid te nemen.

Pas goed op jezelf wijffie en we zien je graag terug hier.

Truste Josje
Truste Jos.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven