3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
En trots op Chooc mag je ook zijn !
Alle reacties Link kopieren
Is PuberT nog puberT of adolescent? Baby is ook ge-upgrade naar Ihildeuit
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 21:51:

Hoe was het gesprek Bi?Was een algemene informatie-avond vanwege de examenjaar. Vrij niet-interessant en weinig nieuws gehoord, maar toch wel belangrijk dat we even geweest zijn!
Alle reacties Link kopieren
Friez, gaat lekker snel zeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 11 oktober 2010 @ 21:36:

Freak sinds wanneer heb jij een hondje ?Logeetje! maar een scheet
Alle reacties Link kopieren
Pop: gewoon zeggen dat je zo nog een feestje hebt!
Alle reacties Link kopieren
AR whatsupp?
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 21:52:

Bi: update badkamer: Alleen de vloertegels er nog uit!

Kanjer!!!!



Morgen egaliseren?
Alle reacties Link kopieren
Komt die zwagerT ook naar de Randstad?
Alle reacties Link kopieren
Freak, gezellig dat logeetje.
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 21:52:

Is PuberT nog puberT of adolescent? Baby is ook ge-upgrade naar Ihildeuit Hij mag pas upgraden als hij zn examens heeft gehaald, tot die tijd blijft ie gewoon PuberT of hij degradeert naar Ihildehuit
Alle reacties Link kopieren
Euh nee, Mocy, hij gaat wel elke ochtend de dijk over!
Alle reacties Link kopieren
pop, ik wil morgen op msn een verslag van je hoe het afloopt met greys.



ik kan wel janken!
Alle reacties Link kopieren
Bi: morgen electrisch en waterleiding al wat verplaatsen en vloertegels er dus uit.
Alle reacties Link kopieren
Bi
quote:AnneRoos74 schreef op 11 oktober 2010 @ 21:52:

*negeerd de vraag van Bianc maar vind het lief dat ze het vraagt*Ik dacht vandeweek al zoiets te lezen, wil je t niet kwijt?
Alle reacties Link kopieren
De dijk over... dan is ie er al bijna
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 21:54:

Bi: morgen electrisch en waterleiding al wat verplaatsen en vloertegels er dus uit.Gaat goed he!! Zijn het gipsmuren of beton?
Alle reacties Link kopieren
Gipsmuren en die zijn er allemaal uit!
Alle reacties Link kopieren
Appeltje
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Jeetje meiden............... jullie gaan snel
Alle reacties Link kopieren
Man zit nu ouwe songfestivalnummer te kijken
Alle reacties Link kopieren
en ws komt andere zwager deze week al, om weer op te bouwen!
Alle reacties Link kopieren
En choco naar bed... trusten
Alle reacties Link kopieren
En zij wilde des freaks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven