3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 22:06:

tegelen: zwager of zo



douchen: nietWat ben je kortaf? Ben je boos ofzow?
Alle reacties Link kopieren
enne, deel 69 moet donderochtend om 0.35 uur vol zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 11 oktober 2010 @ 22:07:

woensdag avond moeten jullie er ook allemaal zijn hé! onze eerste verjaardag! ik ben er
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
's nachts toch? Half 1 geloof ij?
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 11 oktober 2010 @ 22:07:

woensdag avond moeten jullie er ook allemaal zijn hé! onze eerste verjaardag!Zaterdag toch?
quote:apppel schreef op 11 oktober 2010 @ 22:07:

woensdag avond moeten jullie er ook allemaal zijn hé! onze eerste verjaardag!Jaaaaa zeker weten!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 11 oktober 2010 @ 22:07:

[...]



Wat ben je kortaf? Ben je boos ofzow?ja
En dan gaan we herinneringen ophalen met emotionele youtube linkjes
Alle reacties Link kopieren
ik ook roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 11 oktober 2010 @ 22:07:

woensdag avond moeten jullie er ook allemaal zijn hé! onze eerste verjaardag!Fleuris laat zich excuseren heeft een of ander technisch probleem
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 22:08:

[...]





ja
Alle reacties Link kopieren
Freak jij bent van de spik en span. Heb jij die vloer mooi gekregen?
Alle reacties Link kopieren
goed plan bi!
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 11 oktober 2010 @ 22:08:

[...]





Fleuris laat zich excuseren heeft een of ander technisch probleem Slechte verbinding geloof ik ja
Alle reacties Link kopieren
Friez?
quote:spuka schreef op 11 oktober 2010 @ 22:08:

[...]





Fleuris laat zich excuseren heeft een of ander technisch probleem Ow jee... toch geen permanent probleem??????
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 22:08:

[...]

jaOp wie wrom ?
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 11 oktober 2010 @ 22:08:

[...]





Slechte verbinding geloof ik jaHeule slechte verbinding.
Alle reacties Link kopieren
Woensdagavond... check



ja lege agenda.. mini bij papa.. ok ben er!
Alle reacties Link kopieren
daar baalt ze zeker wel ban spuuk?

ik iig wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:chocolover schreef op 11 oktober 2010 @ 22:09:

Friez?Ja??
Friezzz is moe en chagrijnig van het slopen denk ik
Alle reacties Link kopieren
Floor heeft een ban.
Alle reacties Link kopieren
Wel eerst even zumbadansen.. kan nu he.. moet ik van profiteren
quote:mocy schreef op 11 oktober 2010 @ 22:09:

Floor heeft een ban.Voor hoe lang?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven