3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
woensdag 6 oktober 2010 om 11:12
woensdag 6 oktober 2010 om 11:15
quote:himalaya schreef op 06 oktober 2010 @ 11:12:
Slechte zaak! Nu heb jij 'maar' bronchitis, maar je zal maar iets ernstigers hebben waar je acuut iemand voor wil spreken.
En dan vinden ze het nog vreemd dat mensen soms onterecht naar de spoedeisende hulp gaan of bellen.vind het ook raar. Vooral omdat je de meeste huisartsen alleen sochtends kan bellen.
Slechte zaak! Nu heb jij 'maar' bronchitis, maar je zal maar iets ernstigers hebben waar je acuut iemand voor wil spreken.
En dan vinden ze het nog vreemd dat mensen soms onterecht naar de spoedeisende hulp gaan of bellen.vind het ook raar. Vooral omdat je de meeste huisartsen alleen sochtends kan bellen.
a docter a day keeps the apple away
woensdag 6 oktober 2010 om 11:21
quote:Gravinnetje schreef op 06 oktober 2010 @ 11:15:
Himalaya, ik denk dat ik je heb geaccepteerd. Je hebt een andere naam dus heb maar gegokt. Kom je bij de co-op?
Ik had er nog bijgezet 'hallo, hier Hima' maar je had de juiste hoor.
Ik kan nog niet bij de coop, had al wat geplant. Volgens mij vanavond om 7 uur klaar, dan kijk ik wel even.
Himalaya, ik denk dat ik je heb geaccepteerd. Je hebt een andere naam dus heb maar gegokt. Kom je bij de co-op?
Ik had er nog bijgezet 'hallo, hier Hima' maar je had de juiste hoor.
Ik kan nog niet bij de coop, had al wat geplant. Volgens mij vanavond om 7 uur klaar, dan kijk ik wel even.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 6 oktober 2010 om 11:30
woensdag 6 oktober 2010 om 13:07