3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren




Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.



3000+ Geschiedenis
Alle reacties Link kopieren
Degene die ermee is begonnen schiet ik een snotje in het haar.
Hahaha heb je het ook gelezen??? Humor he
Alle reacties Link kopieren
Tussenstand 15.15 uur:





- administratie uit de winkel ophalen

- administratie thuis uitzoeken en opbergen

- outlook agenda van laptop koppelen aan telefoons

- facturen maken

- offertes maken

- wassen

- strijken

- rundvlees opzetten

- haar stijlmaken

- en als er tijd over is: in de zon zitten
Alle reacties Link kopieren
Ja geweldig, hoe kom je er op. Ik houd hem erin iig.
Alle reacties Link kopieren
lijstje Bi: Bianca40 in "3000+ers deel 67"



lijstje Mo: mocy in "3000+ers deel 67"
Alle reacties Link kopieren
Ja, ontzettend balen voor Roos!

Ze brengt m morgen terug naar de winkel dus dat zal wel even gaan duren vrees ik..
Alle reacties Link kopieren
Is mijn lijstje niet boeiend Friez ? (als je toch bezig bent...)
Alle reacties Link kopieren
Arme Roos, MV en Roos moeten nu verplicht aan een RL
Alle reacties Link kopieren
Gaat die weer:



Was draaien

Was opruimen

Was ophangen

Rundvlees opzetten

Keuken opruimen/afwassen

Belastingenveloppen open maken (o ja en kijken wat erin zit)

ABACADABRA dus??

Administratie opruimen

Brief terugschrijven aan mijn pa (zit in buitenland)

Buiten zitten en lezen.
Alle reacties Link kopieren
Kan Roos geen leenlap eisen ?
Alle reacties Link kopieren
Nou daar waren ze al, maar ik ben al weer te laat zie ik wel
Alle reacties Link kopieren
Dank Spuk. Jemig wat heb ik veel gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof je ook wel zonder lijstje hoor Moos!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 18:20:

Kan Appel geen leenlap eisen ?





Dat denk ik niet..

Maar ik zal het haar even smsen!
Alle reacties Link kopieren
Over dat snotje in het haar schieten.

Doe je dat door eerst het eruit te halen en dan tussen je vingers erin te schieten? (Getver) Of doe je dat door je ene neusgat dicht te drukken, te richten en dan te fluimen? (moet je ver kunnen schieten dus).

Is dus niet zo eenvoudig.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben huishoudelijk niet goed bezig geweest. Sociaal wel!

Bij verschillende mensen op de koffie geweest!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 03 oktober 2010 @ 18:22:

Over dat snotje in het haar schieten.

Doe je dat door eerst het eruit te halen en dan tussen je vingers erin te schieten? (Getver) Of doe je dat door je ene neusgat dicht te drukken, te richten en dan te fluimen? (moet je ver kunnen schieten dus).

Is dus niet zo eenvoudig.



Nou, das nog niet zo makkelijk, soms zitten de snotjes nogal vast aan de neuswand gekleefd, dus misschien eerst het snotje lospeuteren met een vingen om hem vervolgens met een flinke stoot lucht uit het neusgat te schieten...



Denk ik
Alle reacties Link kopieren
ik heb heeeeeeel veel snot in de aanbieding. Liefhebbers
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even een stel kinderen schoonschrobben en op bed gooien, tot zo!
Alle reacties Link kopieren
Roos gaat proberen een leenlaptop te krijgen.



Jullie krijgen allemaal de groetjes van haar!
Alle reacties Link kopieren
* gaat gauw weer verder met koken *
Alle reacties Link kopieren
Tis jammer dat Roos zo ver weg woont, ze had met liefde mijn oude pc mogen gebruiken, denk dat MV ook niet in de buurt woont
Alle reacties Link kopieren
Tot later. Ben weg (oefenen op snotjes schieten).

Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
daag Mo, veel plezier
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond Moos!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven