3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
vrijdag 8 oktober 2010 om 18:49
hallo allemaal,
vanmiddag toch maar even gebeld naar de HA. Moest langs komen. Er is wel iets mis maar wat het precies is, is nog niet duidelijk. Ik heb nog geen koorts maar verder lijken de klachten heel erg op een blinde darm ontsteking. Ik moet het weekend even aankijken maar zodra ik koorts heb naar de weekendarts.
vanmiddag toch maar even gebeld naar de HA. Moest langs komen. Er is wel iets mis maar wat het precies is, is nog niet duidelijk. Ik heb nog geen koorts maar verder lijken de klachten heel erg op een blinde darm ontsteking. Ik moet het weekend even aankijken maar zodra ik koorts heb naar de weekendarts.
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 8 oktober 2010 om 19:40
Goed dat je toch even hebt gebeld Marmul! Ik hoop dat de koorts weg blijft én dat de steken verdwijnen.
En een engel weg en een vreselijk topic wat blijkbaar gesloten en verwijderd is voordat ik er notie van had genomen... ik kan ook niet éven weg gaan he?
En een engel weg en een vreselijk topic wat blijkbaar gesloten en verwijderd is voordat ik er notie van had genomen... ik kan ook niet éven weg gaan he?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 8 oktober 2010 om 20:34
vrijdag 8 oktober 2010 om 20:35
quote:himalaya schreef op 08 oktober 2010 @ 19:40:
Goed dat je toch even hebt gebeld Marmul! Ik hoop dat de koorts weg blijft én dat de steken verdwijnen.
ik hoop het ook, we zullen zie.
en ik heb het ook helemaal gemist, maar misschien ben ik daar ook wel blij om
ik hoop het ook, we zullen zie.
en ik heb het ook helemaal gemist, maar misschien ben ik daar ook wel blij om
a docter a day keeps the apple away
vrijdag 8 oktober 2010 om 20:38
Ik heb nog nooit chocopepernoten op. Zijn dat kruidnoten of echte pepernoten? Beiden lijkt me eigenlijk een vreemde combi.
Pop, wat fijn dat het goed ging met je dochter!
Marmul, hoop dat je je snel beter voelt en dat het geen blindedarm ontsteking is.
Ik heb verder niet zo veel te vertellen dus ben niet zo aanwezig.
Pop, wat fijn dat het goed ging met je dochter!
Marmul, hoop dat je je snel beter voelt en dat het geen blindedarm ontsteking is.
Ik heb verder niet zo veel te vertellen dus ben niet zo aanwezig.