3000+ Deel 68
zondag 3 oktober 2010 om 16:13
zaterdag 9 oktober 2010 om 12:19
Marmul, ik wil je niet gaan bangmaken maar lees dit wel even goed
Ik heb nu al 3 x een vreselijke pijnaanval gehad (alsof er messen in mn buik werden gestoken), HAP deed het af als 'beginnende maar niet doorzettende blindedarmontsteking'. Net als bij jou, als ik koorts kreeg moest ik bellen.
Slim als ik was liet ik mij elk jaar op soa's testen, you never know right? Op mijn 16e kwam eruit dat ik chlamidia had opgelopen, medicatie gehad en klaar. Maarrr ik ben natuurlijk wel gaan googlen! Want chlamidia is niet niks! En hoelang had ik het? Max een jaar maar toch!
Ik ben via google er dus achter gekomen dat je via chlamidia maar ook via ... (Weet ff de moeilijke naam niet, google het zo en dan vul ik het in) eileiderontstekingen kunt krijgen.
Bij mij kwamen die pijnaanvallen niet van de chlamidia, ik had de eerste aanval op mijn 7e. Ik ben dus bang dat ik ... (he hoe heet het nou?) heb.
(eerst ff googlen, kan het verhaal niet vertellen zonder naam he?)
Ik heb nu al 3 x een vreselijke pijnaanval gehad (alsof er messen in mn buik werden gestoken), HAP deed het af als 'beginnende maar niet doorzettende blindedarmontsteking'. Net als bij jou, als ik koorts kreeg moest ik bellen.
Slim als ik was liet ik mij elk jaar op soa's testen, you never know right? Op mijn 16e kwam eruit dat ik chlamidia had opgelopen, medicatie gehad en klaar. Maarrr ik ben natuurlijk wel gaan googlen! Want chlamidia is niet niks! En hoelang had ik het? Max een jaar maar toch!
Ik ben via google er dus achter gekomen dat je via chlamidia maar ook via ... (Weet ff de moeilijke naam niet, google het zo en dan vul ik het in) eileiderontstekingen kunt krijgen.
Bij mij kwamen die pijnaanvallen niet van de chlamidia, ik had de eerste aanval op mijn 7e. Ik ben dus bang dat ik ... (he hoe heet het nou?) heb.
(eerst ff googlen, kan het verhaal niet vertellen zonder naam he?)
zaterdag 9 oktober 2010 om 12:26
zaterdag 9 oktober 2010 om 12:33
Dank je Choco,
ik heb voor maandag een afspraak staan bij de HA dus zal er aan denken.
Heb net ff gegoogled op endometriose, sommige dingen erken ik wel. En bij een buikecho in juli hebben ze een cyste gevonden maar zeiden dat dit waarschijnlijk bij mijn cyclus hoorde dus dat het niet erg was
ik heb voor maandag een afspraak staan bij de HA dus zal er aan denken.
Heb net ff gegoogled op endometriose, sommige dingen erken ik wel. En bij een buikecho in juli hebben ze een cyste gevonden maar zeiden dat dit waarschijnlijk bij mijn cyclus hoorde dus dat het niet erg was
a docter a day keeps the apple away
zaterdag 9 oktober 2010 om 13:12
Chooc, lees ik nou goed dat op je 7de endometriose is geconstateerd? Dat is vroeg, die endometriose geeft de meeste klachten wanneer de ongesteldheid door moet komen. Hoe kom je door die periode heen dan? Want dat moeten dan helemaal helse pijnen zijn. Of slik je de pil daarvoor?
Hoi Freak en Moos en Chooc, leuk jullie weer even te lezen. Vind het fijn als ik jullie hier weer zie.
Egel en Freak, eet smakelijk.
Bi, voetbal ze.
Marmul, denk aan jezelf en zorg voor jezelf, bij enige twijfel even bellen naar de HAP.
Hima, word ook gek van de snoepjes. Kan mijn cadeaus niet eens meer uitpakken.
Hoi Womb aka Cindy. Welkom.
Eh verder.... hoi appel en friezz en floor.
BAM, wie zie jij als harde kern? Degene die vanaf het begin posten of degene die gewoon regelmatig posten?
Hoi Freak en Moos en Chooc, leuk jullie weer even te lezen. Vind het fijn als ik jullie hier weer zie.
Egel en Freak, eet smakelijk.
Bi, voetbal ze.
Marmul, denk aan jezelf en zorg voor jezelf, bij enige twijfel even bellen naar de HAP.
Hima, word ook gek van de snoepjes. Kan mijn cadeaus niet eens meer uitpakken.
Hoi Womb aka Cindy. Welkom.
Eh verder.... hoi appel en friezz en floor.
BAM, wie zie jij als harde kern? Degene die vanaf het begin posten of degene die gewoon regelmatig posten?
zaterdag 9 oktober 2010 om 13:21
Graaf nee, doordat ik op mijn 16e ben gaan googlen hebben we, HA en ik, dat voorzichtig kunnen uitspreken. Het is niet zeker dat ik het heb maar omdat ik dus 3 van die aanvallen heb gehad waarvan ik niet geloof dat het pogingen tot blindedarmontstekingen zijn, zou het mogelijk kunnen zijn dat het endometriose is. Ik kan het laten testen maar dat doe ik niet. Als blijkt dat ik nog maar 30 % vruchtbaar ben wil ik meteen een kindje. Ondanks dat het niet goed met me gaat (psychisch). Ik ben dus hard bezig met aan mezrlf werken maar heb dat wel vaak in mn hoofd. En dat is niet leuk
Die aanvallen waren idd hels. Het kwam ook uit het niets op en moest meteen door naar eerste hulp omdat het zo hevig was. Was ook dan een paar dagen helemaal kapot.
Ik slik de pil niet meer. Dus hoop dat ik er geen last van krijg maar zoals ik al zei, ik kan niet met 100 % zekerheid zeggen dat ik het heb maar de aanwijzingen zijn er dus wel.
Heb jij er last van?
Die aanvallen waren idd hels. Het kwam ook uit het niets op en moest meteen door naar eerste hulp omdat het zo hevig was. Was ook dan een paar dagen helemaal kapot.
Ik slik de pil niet meer. Dus hoop dat ik er geen last van krijg maar zoals ik al zei, ik kan niet met 100 % zekerheid zeggen dat ik het heb maar de aanwijzingen zijn er dus wel.
Heb jij er last van?
zaterdag 9 oktober 2010 om 13:40