3000+ Deel 7 alweer

05-11-2009 10:02 3017 berichten
Alle reacties Link kopieren

Aan mij de eer.

Komen jullie gezellig mee babbelen?

Dit is deel 7

Iedereen is welkom, alles kan en mag mits met respect naar elkaar toe, om onze Thee te quoten

En denk er aan dames, de nummer 8 openen is voor ons Appeltje!!
quote:vivafreak1 schreef op 05 november 2009 @ 18:47:

Fijne avond zus.

En leuk Sgaap...maar geen geld nu voor over

En hihi Zwieb.. wat een verhaal weer.. maar he mijn record is blijven staan gelukkig!!!

Volgens mij is het onmogelijk over jouw record heen te komen overdag. Misschien heb ik om half vier 's ochtends een kans maar dan slaap ik hoor.
quote:Zwieber schreef op 05 november 2009 @ 18:16:

Ik niet, die schoonmaakster heeft de grilpan in de over gezet!Nieuw psychologisch spel van je schoonmaker?
Hallo dames!
Hallo ik ben ik... wat stuiter je lief
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
En ik maar denken dat jullie iedere minuut wat schrijven. Dat valt tegen.
Ik ben aan het wachten tot de monteur weer terug komt om mijn cv ketel te maken. Koud huis en koude douche is niet zo fijn.
Ondertussen staat over de kook aan. Kijken jullie dat wel eens?
quote:vivafreak1 schreef op 05 november 2009 @ 19:30:

Hallo ik ben ik... wat stuiter je lief Hoi vivafreak. Ja ik dacht laat ik mezelf er lekker inknallen
Hard gewerkt vandaag zeg. Morgen weer op dezelfde plek werken en dan staan we met 2 mensen minder. Poeh ben benieuwd.
Iemand al plannen voor dit weekend? Wat leuks doen wellicht?
Hihi ik ben ik... het gaat hier niet zo snel meer als voorheen.. dan had je rustig 3 postings per minuut
Moest laatst op een dienstfiets fietsen. Was een fiets met achteruittrap remmen en zonder versnellingen. Dat was erg wennen en ik stond tot 3 maal toe ineens stil. Was allang dat ik niet viel.
nee geen plannen voor het weekend.. ik heb mini lekker thuis dus word een beetje boodschapjes.. even langs de opa's en oma's... beetje sporten... gefrobel samen met de kleine meid.. gewoon kneuterweekend dus
Ja dat kan je geen weken volhouden idd. Vivafreak. Nou ja ook leuk om gewoon maar wat neer te zetten.
Is de monteur er nog niet????

Vervelend als ketel het niet doet he.

En hihi ik heb voor het eerst in mijn leven een fiets met handremmen... men dat is ook wennen hoor
Joh... ik kan dat weken volhoudenhoor.. maar het vaste groepje is helaas een beetje uiteen en dan word het toch minder he?

Maar ach eens kijken hoelang we dit topic in leven kunnen houden?
Lekker een kneuterweekend!

Zaterdag werken en in de middag en avond naar mijn schoonvader en zijn vriendin. Hebben we niet zo'n goed contact mee en een bezoek aan hun ben ik altijd erg vermoeid.

Zondag nog geen plannen gelukkig. Hopelijk houden we het zo.
zolangik nog geen werk heb... zit ik een beetje hier mijn tijd te verdoen..lees dagen te vullen
Ja het is jammer dat het zo gelopen is met dit topic. Maar ja als er zo af en toe gewoon mensen wat op blijven schrijven komt het vast wel weer goed.
Ben je aan het solliciteren? Wat voor werk zoek je?
Nee monteur is er nog niet. Hij was hier rond kwart voor 5 en een uur later had hij een andere afspraak. Hou zou na 1 1/2 uur weer terug zijn maar is er nog niet. Bleh, zou eigenlijk lekker in mijn pyjama willen hangen maar dat doe ik maar niet nu.
Nee ik zou die man ook niet in pyjama ontvangen

Tja ik solliciteer op alles... maar nog geen succes... van baliemedewerkster tot hypotheekacceptant zeg maar
Ik ga even roken.. en boekje lezen en vanavond film kijken...

eenskijken of ik hier weg kan blijven

Tot later en succes met alles
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 05 november 2009 @ 19:24:

[...]

Nieuw psychologisch spel van je schoonmaker?Nee, ik heb een ander, heb ik je dat niet verteld op de meet?
Ik heb dus een andere

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven