3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 6 november 2009 om 21:45
En Solange is beetje verfrommeld door een auto ongeluk. Ligt in coma en dr hoofd in het verband.
Haar vriend (Bas Muis) heeft besloten dat de plastisch chirurg haar maar eens aan moet gaan pakken. De frommels uit haar gezicht halen, en gelijk ook maar nieuwe tieten en vet weg zuigen van dr kont.
En volgens iemand op het voetbalvrouwen topic word ze wakker als Marit van Bohemen.
Ik zeg: goede plastische chirurg.
Haar vriend (Bas Muis) heeft besloten dat de plastisch chirurg haar maar eens aan moet gaan pakken. De frommels uit haar gezicht halen, en gelijk ook maar nieuwe tieten en vet weg zuigen van dr kont.
En volgens iemand op het voetbalvrouwen topic word ze wakker als Marit van Bohemen.
Ik zeg: goede plastische chirurg.
vrijdag 6 november 2009 om 22:00
quote:appeltjesgroen25 schreef op 06 november 2009 @ 21:54:
Wacht op uitleg over de buuf van floor.
Ik heb een buuf die heus heel erg lief is, maar die komt hier echt 4 of 5 keer in de week de boel opzuipen , onder het mom van ff iets halen of brengen. Vervolgens blijft ze 2 uur zitten!
Ik word daar bij vlagen heel erg niet goed van.
Het is hier heel erg de zoete inval, maar zelfs ik heb m'n grenzen!
En vanavond heb ik dus niet opengedaan.
Wacht op uitleg over de buuf van floor.
Ik heb een buuf die heus heel erg lief is, maar die komt hier echt 4 of 5 keer in de week de boel opzuipen , onder het mom van ff iets halen of brengen. Vervolgens blijft ze 2 uur zitten!
Ik word daar bij vlagen heel erg niet goed van.
Het is hier heel erg de zoete inval, maar zelfs ik heb m'n grenzen!
En vanavond heb ik dus niet opengedaan.
vrijdag 6 november 2009 om 23:00
Hallo allemaal, alles gelezen hebbende, heb ik besluit genomen.
Heb er nog paar dagen over nagedacht, omdat ik hier toch al zo'n 8jr rondwandel.(heb ooit nog andere nick gehad)
Ik laat mijn account verwijderen.
Ik wens niet uitgekotst te worden.
Voor iedereen waar ik hier veel mee gedeeld heb, en een warm hart toedraag:
Veel liefs, het ga je goed!
Heb er nog paar dagen over nagedacht, omdat ik hier toch al zo'n 8jr rondwandel.(heb ooit nog andere nick gehad)
Ik laat mijn account verwijderen.
Ik wens niet uitgekotst te worden.
Voor iedereen waar ik hier veel mee gedeeld heb, en een warm hart toedraag:
Veel liefs, het ga je goed!