3000+ Deel 7 alweer
vrijdag 13 november 2009 om 18:03
vrijdag 13 november 2009 om 18:03
Maar ik weet in elk geval wel dat buurman en buurvrouw geen gezellige avond gaan hebben!
Pffff ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in haar situatie (van TO). Ik denk dat mr Bianco niet zo cool had gereageerd maar dat ie de buurman gelijk bij zn lurven had gepakt (als ik dat zelf al niet had gedaan intussen )
Pffff ik weet niet wat ik gedaan zou hebben in haar situatie (van TO). Ik denk dat mr Bianco niet zo cool had gereageerd maar dat ie de buurman gelijk bij zn lurven had gepakt (als ik dat zelf al niet had gedaan intussen )
vrijdag 13 november 2009 om 18:04
vrijdag 13 november 2009 om 18:11
Dat wil ik best hoor. Mijn toenmalige buurman heeft me toen aangerand, hij zat al met zijn handen onder mijn trui. Men, wat was ik verbouwereerd. Mijn man was gelukkig thuis en die heeft hem het huis uitgetrapt en vervolgens nog even de straat over gemept. Daarna wilden we aangifte doen van aanranding maar dat werd ons ontraden omdat de buurman dan een tegenaangifte van mishandeling zou doen. En dat zou zwaarder tellen omdat het voor de aanranding mijn woord tegen het zijne zou zijn.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
vrijdag 13 november 2009 om 18:13
3000 ga ik niet halen hoor, ben straks offline.
Sperziebonen koken naar smaak.
Pijnboompitten bakken
Uitjes fruiten, knoflook naar smaak erbij.
Alles bij elkaar gooien en wokken, in een goede olijfolie en dan twee citroenen er over heen uit knijpen en dan een half pakje paneermeel en dan nog even opbakken en eet smakelijk.
Sperziebonen koken naar smaak.
Pijnboompitten bakken
Uitjes fruiten, knoflook naar smaak erbij.
Alles bij elkaar gooien en wokken, in een goede olijfolie en dan twee citroenen er over heen uit knijpen en dan een half pakje paneermeel en dan nog even opbakken en eet smakelijk.
vrijdag 13 november 2009 om 18:26
Jeetje zus, is het zo erg?? Kan me voorstellen als het ooit weer gebeurt (niet te hopen natuurlijk) dat je dan reageert van: Pffff ga lekker buiten spelen engerd! En vervolgens als een vies vliegje die figuur aan de kant duwt en verder gaat.
Neehoor, het zal best altijd veel impact hebben, dat geloof ik graag. Ikzelf ben wel vrij direct in het uitdelen van een enorme hoek op het moment dat iemand aan me zit terwijl ik het niet wil.
Neehoor, het zal best altijd veel impact hebben, dat geloof ik graag. Ikzelf ben wel vrij direct in het uitdelen van een enorme hoek op het moment dat iemand aan me zit terwijl ik het niet wil.