3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zondag 31 oktober 2010 om 11:23
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 11:21:
Bi, hoe doe je dat met dat vliegtuig? Ik snap daar niks van!
Die koop je voor 30000 muntjes... daarna zet je hem ergens op je boerderie. Klik hem aan en zeg: Grow crops (ofzo). Dan berekent ie hoeveel FV het je kost om alles op te laten groeien (afhankelijk van de hoeveelheid en de tijd die het nog eigenlijk moet groeien). Het kost je dus wel FV, elke keer als je hem gebruikt.
Dan gaat ie over je land vliegen en is alles hoppatee in één keer klaar om te oogsten
Bi, hoe doe je dat met dat vliegtuig? Ik snap daar niks van!
Die koop je voor 30000 muntjes... daarna zet je hem ergens op je boerderie. Klik hem aan en zeg: Grow crops (ofzo). Dan berekent ie hoeveel FV het je kost om alles op te laten groeien (afhankelijk van de hoeveelheid en de tijd die het nog eigenlijk moet groeien). Het kost je dus wel FV, elke keer als je hem gebruikt.
Dan gaat ie over je land vliegen en is alles hoppatee in één keer klaar om te oogsten
zondag 31 oktober 2010 om 11:28
zondag 31 oktober 2010 om 11:55
morge meisjes
Bianc, leuk een hondje!
Pop, ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over een lichtlamp, ga ik toch eens doen, thx
Appeltje, goed bezig geweest vandaag en leuke laarzen!
Moos, heel veel plezier vandaag!
Harry Mulisch is dood toch een icoon als schrijverT
Bianc, leuk een hondje!
Pop, ik heb eigenlijk nooit zo nagedacht over een lichtlamp, ga ik toch eens doen, thx
Appeltje, goed bezig geweest vandaag en leuke laarzen!
Moos, heel veel plezier vandaag!
Harry Mulisch is dood toch een icoon als schrijverT
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 31 oktober 2010 om 12:17