3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
zondag 31 oktober 2010 om 12:42
Ola!
Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.
Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.
Moos, veel plezier met Marc!
Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.
Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...
Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde......
Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.
Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.
Moos, veel plezier met Marc!
Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.
Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...
Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde......
zondag 31 oktober 2010 om 13:48
quote:Gravinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:42:
Ola!
Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.
Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.
Moos, veel plezier met Marc!
Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.
Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...
Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde...... haha
Ola!
Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.
Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.
Moos, veel plezier met Marc!
Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.
Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...
Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde...... haha
a docter a day keeps the apple away
zondag 31 oktober 2010 om 13:50
dit was de vraag:
Naomi, is er een mogelijkheid dat er toch weer een soort van napraat geopend kan worden? Ervaring van de afgelopen tijd wijst uit dat forummers toch willen napraten, uitpraten, uitvechten en zoeken daar een plek voor. In dit topic mag het niet en worden postings verwijderd, in de modtopics mag het niet, postings worden verwijderd. Op deze manier worden andere topics gebruikt die daar niet voor bedoeld zijn en dat gaat dan ten koste van de TO van betreffende topics. Dit lijkt me geen goede situatie. Wat voor oplossing kunnen we daarvoor bedenken met z'n allen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best