3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
Geen snuggie!



Je moet snuggie en sexy strikt gescheiden houden!
Alle reacties Link kopieren
ik ga zo onze regendouche-van-40-euro uitproberen
Alle reacties Link kopieren
je kunt ook buiten gaan staan, Pop.
Alle reacties Link kopieren
Klinkt goed Pop!



Zal man ook wel vinden denk ik..
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:30:

je kunt ook buiten gaan staan, Pop.Heb ik vanmorgen ook gedaan. Shampoo en washandje mee. Ging goed!
Alle reacties Link kopieren
quote:friezinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:30:

je kunt ook buiten gaan staan, Pop.



het miezert hier....



Ow nee, haha, ik kijk naar buiten en het is droog!
Alle reacties Link kopieren
quote:apppel schreef op 31 oktober 2010 @ 12:31:

Klinkt goed Pop!



Zal man ook wel vinden denk ik.. Precies
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:33:

[...]





het miezert hier....



Ow nee, haha, ik kijk naar buiten en het is droog!Ik ga dinsdag onder mijn regendouche (of mss maandagavond al)
Nog steeds niks gedaan , het word een pyamadag vandaag denk ik
Het word een mooie badkamer Friez
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:34:

Nog steeds niks gedaan , het word een pyamadag vandaag denk ikheerlijk!
Alle reacties Link kopieren
ik even mee met Friez!
Alle reacties Link kopieren
Ja, het komt helemaal goed, Bankje!



En pyjamadag is lekker, maar ga er anders even lekker uit. Knap je altijd weer van op.
Ik had op hyves een spelletje ontdekt wat behoorlijk verslavend is
Alle reacties Link kopieren
ik ga een broodje klaarmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ola!



Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.



Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.



Moos, veel plezier met Marc!



Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.



Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...



Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde......
Alle reacties Link kopieren
Ola, Gravin.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
ben ik een vraag aan Naomi aan het typen, wil ik hem plaatsen, is het topic weer gesloten
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
en was het een vraag die nog niet gesteld was, Roos?
Alle reacties Link kopieren
quote:Gravinnetje schreef op 31 oktober 2010 @ 12:42:

Ola!



Bi ik weet nu waar jouw oude huis is. Je bent praktisch buren nu.



Naam voor hond: Graaf of Gravin? Of in het geval van een kuttelikkertje is Minigraaf of Minigravin ook nog wel een idee.



Moos, veel plezier met Marc!



Heb internet van thuis nu op mijn foon dus kan vanavond in bed internetten. Buitenshuis kan pas ergens in februari, even contract uitdienen.



Wij moeten zo naar een verjaardag. Graaf vroeg wakker maken dus. Vind ik wel sneu, hij was om 8 uur thuis en slaapt graag zijn volle 8 uur...



Ik weet eigenlijjk niet of de klokken hier in de woonkamer goed lopen. De gewone klok, oven, magnetron en de verwarmingsthermostaat. Ze lopen wel allemaal hetzelfde...... haha
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er niks van van die nieuwe foon.....
Alle reacties Link kopieren




dit was de vraag:



Naomi, is er een mogelijkheid dat er toch weer een soort van napraat geopend kan worden? Ervaring van de afgelopen tijd wijst uit dat forummers toch willen napraten, uitpraten, uitvechten en zoeken daar een plek voor. In dit topic mag het niet en worden postings verwijderd, in de modtopics mag het niet, postings worden verwijderd. Op deze manier worden andere topics gebruikt die daar niet voor bedoeld zijn en dat gaat dan ten koste van de TO van betreffende topics. Dit lijkt me geen goede situatie. Wat voor oplossing kunnen we daarvoor bedenken met z'n allen?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
en vervelend dat je graaf zo wakker moet maken! is wel een kort nachtje zo!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Gravinnetje, 5 minuten geleden Ik snap er niks van van die nieuwe foon.....





kan ik je helpen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven