3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:07:

Derek!! Derek!! Oh komt die homo nou weer??
quote:rosanna08 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:08:

[...]



"douwt er een valiumpje in bij Bianc" *spuugt Valiumpje in Roos dr haar*
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:07:

Die Limbo'sHe pas op he
Alle reacties Link kopieren
Als we dan naar een feest met zijn allen gaan wil ik naar Jan Smit (of die andere Volendammers).
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 21:10:

[...]

He pas op he Oeps.... sowwy, maar jij bent meer een Friez toch?
Doe dan maar die andere Volendammers Mocy.. ik ben allergisch voor JanSmit!
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:10:

Als we dan naar een feest met zijn allen gaan wil ik naar Jan Smit (of die andere Volendammers).The Cats, BZN, BZN '66, Nick en Simon, Monique Smit, De 3 J's??
Alle reacties Link kopieren
Mocy , je wilt echt dat ik niet mee ga geloof ik
Alle reacties Link kopieren
Is ook goed Bi.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:09:

[...]



*spuugt Valiumpje in Roos dr haar* dakanie, want ik heb je bekje dicht gehouden en over je keeltje gewreven, werkt bij de kat ook
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
De Cats en BZN ! Ladyyyyy Mc Corrieeeeee
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit Friez, grote kans dat Jan ook ff om een hoekie komt kijken (vin um zo schattig)



Sgaap je MOET mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:10:

[...]





Oeps.... sowwy, maar jij bent meer een Friez toch?West Fries das dan toch net weer wat anders
Alle reacties Link kopieren
ik stem voor Nick & Simon of de 3j's
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:rosanna08 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:11:

[...]



dakanie, want ik heb je bekje dicht gehouden en over je keeltje gewreven, werkt bij de kat ook Alleen bij een kat die Genevieve.. of nog erger... Phileine genoemd is
Alle reacties Link kopieren
quote:mocy schreef op 28 oktober 2010 @ 21:12:

Maakt niet uit Friez, grote kans dat Jan ook ff om een hoekie komt kijken (vin um zo schattig)



Sgaap je MOET mee.Heppie een BOB nodig
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 21:12:

[...]





West Fries das dan toch net weer wat anders Ja, een Friez wordt je niet. Dat ben je!
Alle reacties Link kopieren
en idd Sgaap, je moet mee
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:09:

[...]

Echt niet!! HIj heeft net door wat voor boodschappen hij per dag moet halen, dan moet ik weer een andere op gaan voeden!Je kan gewoon on line boodschappen bestellen, dus dat is geen argument.
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca40 schreef op 28 oktober 2010 @ 21:12:

[...]



Alleen bij een kat die Genevieve.. of nog erger... Phileine genoemd is nee hoor, die grote rooie werkt het ook bij
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 21:13:

[...]





Heppie een BOB nodig Ja, dan hebben we een BOB nodig. En jij bent hem!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 28 oktober 2010 @ 21:13:

[...]

Heppie een BOB nodig Als je het zo lief aanbiedt, graag.
Alle reacties Link kopieren
de 3js !!
Alle reacties Link kopieren
die muur ziet er wel ernstig uit he
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Ow ze beginnen weer





*negeert gewoon even iedereen die het met alles niet met me eens is*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven